Gast Marcvane86 Geplaatst 12 September, 2011 Geplaatst 12 September, 2011 Hallo beste picanto rijders. Mijn nieuwe 3 deurs picanto maakt een raar krakend/ratelend geluid tijdens bedienen van linker portierraam. Vrijdag even langs dealer geweest en laten luisteren, gaf toe dat het een geluid extra maakte wat niet behoort. Nu is er een nieuw mechaniek besteld voor de zekerheid zodat de auto bij de afspraak ten alle tijde gelijk gemaakt kan worden. Zodra dit mechaniek binnen is gauw afspraak plannen. Zijn er meer mensen met een soort gelijk probleem? Groet Marc Quote
bigmac Geplaatst 12 September, 2011 Geplaatst 12 September, 2011 Ik heb geen probleem met de raambediening, maar bij mijn picanto werkt het knopje van de achterruitenwisser niet goed; die maakt slecht contact of zo, en moet iets verder gedraaid worden voor de wisser werkt. Dat is dan ook alles wat ik kan vinden aan problemen tot nu toe (9000 km in 3 maand) Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 12 September, 2011 Geplaatst 12 September, 2011 Dat probleem kan ik gelukkig niet met je delen. groet marc Ik heb geen probleem met de raambediening, maar bij mijn picanto werkt het knopje van de achterruitenwisser niet goed; die maakt slecht contact of zo, en moet iets verder gedraaid worden voor de wisser werkt. Dat is dan ook alles wat ik kan vinden aan problemen tot nu toe (9000 km in 3 maand) Quote
babbel Geplaatst 12 September, 2011 Geplaatst 12 September, 2011 Hallo, Ik heb een vijfdeurs Picanto, maar bij mij maakt het linker voorraam inderdaad ook een piepend geluid, beetje lastig te omschrijven. Ben er nog niet mee naar de dealer geweest, maar als ik niet de enige ben is het misschien toch handig om binnenkort even langs te gaan. Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 17 September, 2011 Geplaatst 17 September, 2011 Volgende week donderdag gaat de dealer het raam mechaniek vervangen of in ieder geval repareren. Eindelijk straks geen rare geluiden zodat je bang wordt je raam open te doen aan de defensie toegangspoorten omdat ie anders wel is open kan blijven staan. Quote
MauS Geplaatst 18 September, 2011 Geplaatst 18 September, 2011 Marc, ik ga het vd week testen als ik mn Pico krijg, (maandag/dinsdag) hoop niet dat mijne er last van heeft anders moet ik hem weer inleveren Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 23 September, 2011 Geplaatst 23 September, 2011 Gisteren is bij de dealer het raammechaniek gerepareerd. Ze hebben het helemaal uit de auto gehaald opnieuw ingevet anders afgesteld en weer terug gemonteerd. Het rare geluid is er nu uit!! Quote
MauS Geplaatst 7 Oktober, 2011 Geplaatst 7 Oktober, 2011 Marc, goed te lezen dat het bij jou gerepareerd is. ik heb sinds een paar dagen hetzelfde 'euvel' kiek het nog wel ff an, anders maak ik even afspraak bij de dealer. Quote
bigmac Geplaatst 8 Oktober, 2011 Geplaatst 8 Oktober, 2011 Mijn achterruitenwisserschakelaar werkt opeens weer normaal. Zou er een vuiltje tussen het contact hebben gezeten? Het enige probleem dat ik nu nog moet laten verhelpen is het stuurgedrag bij hogere snelheden , maar dat is een softwareupdate. Quote
Picanto2011 Geplaatst 8 Oktober, 2011 Geplaatst 8 Oktober, 2011 Toch maar even bij de dealer melden. Zoals al eerder vermeld is bij onze Picanto de bedienings unit aan het stuur vervangen, omdat de achter wisser het niet meer deed. Nu geen probleem meer. Ben Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.