Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aux Video op Sorento 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn Sorento (in België) heeft het af fabriek radio/navigatie van Kia. Er is een AUX ingang voor beeld en geluid. Met een audio kabel (zonder video) heb ik perfect geluid vanaf iedere audiobron. Maar met een audio/video kabel (3,5 mm jack aan de ene kant en 3 mannelijke cinch connectoren aan de andere kant) is zowel beeld als geluid volledig gestoord. Enkel wanneer de kabel niet helemaal in de aux ingang zit, heb ik beeld en (licht gestoort) geluid aan de linkerkant (rechts geen geluid). Heeft iemand hier ervaring mee ? Bestaat er een audio/videokabel van Kia die perfect werkt ?

Ik heb vorige maand het probleem aan mij garage gemeld. Het is doorgemeld aan Kia, maar voorlopig nog zonder resultaat.

Groetjes,

Marnik

• 2 weken later...
Geplaatst

Ervan uitgaande dat het om hetzelfde systeem als in de Sportage gaat: kijk eens in dit topic.

Korte samenvatting: je hebt een kabel met specifieke bezetting van de pinnen nodig, zoals de Nokia CA-75U.

Ik heb vandaag de Nokia kabel ontvangen en... het werkt PERFECT ! Bedankt Bert Jan voor uw tip !

Groetjes,

Marnik

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...