Gast Jeroen66475 Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Het is mij opgevallen dat er meer uitvoeringen van de Picanto worden aangeboden dan volgens de site van Kia leverbaar zijn. Bij mijn eigen dealer zag ik een Picanto staan waarvan het interieur en dashboard lichtgrijs zijn (ziet er heel armoedig uit trouwens..) ipv zwart. Dit bleek een ''Spaanse'' Picanto te zijn. Bij diverse andere dealers heb ik de basisuitvoering zien staan met airco en CV met afstandbediening en elektrische ramen voor. Deze modellen worden aangeboden als ''Cool pack'' of ''Summer Edition''. De prijs voor deze modellen is gemiddeld hetzelfde als van de Picanto base + airco. Er wordt dus van alles gedaan (dealers, importeur ??) om aan de vraag te voldoen, op zich geen probleem. Maar deze modellen staan maar bij een beperkt aantal dealers waardoor het de moeite loont om goed rond te kijken wat er zoal wordt aangeboden. Aan de andere kant is het niet echt eerlijk t.o.v. de mensen die gewoon bij hun dealer een auto willen bestellen en zich moeten beperken tot de ''standaard'' keuze van de importeur. Quote
bigwade Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 dat is import. Smeeing doet dat bijv. Ik herinner me een Italiaanse Prius van Ger.W Niks mis mee. Quote
Peterrrrr Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Is geen import van bv Smeeing! KIA kon een tijdje terug idd niet aan de vraag van de Nederlandse Dealers voldoen waardoor er wat duitse en spaanse varianten geleverd zijn. Vooral de duitse cool pack was binnen een mum van tijd uit verkocht. Wij hebben bv nog 1 spaanse 1,2 in het groen staan... Quote
Jmtpes Geplaatst 10 November, 2011 Geplaatst 10 November, 2011 Is geen import van bv Smeeing! KIA kon een tijdje terug idd niet aan de vraag van de Nederlandse Dealers voldoen waardoor er wat duitse en spaanse varianten geleverd zijn. Vooral de duitse cool pack was binnen een mum van tijd uit verkocht. Wij hebben bv nog 1 spaanse 1,2 in het groen staan... Hebben jullie nog Spaanse picanto's staan? 1 Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 Ben benieuwd of we deze versie ooit op de Nederlandse wegen gaan zien: De basisuitvoering in Duitsland zonder gespoten bumpers. Het is werkelijk geen porem, lijkt wel een schadeauto die nog gespoten moet worden Quote
Jmtpes Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 Ben benieuwd of we deze versie ooit op de Nederlandse wegen gaan zien: De basisuitvoering in Duitsland zonder gespoten bumpers. Het is werkelijk geen porem, lijkt wel een schadeauto die nog gespoten moet worden Ik vind 'm nog best mooi. Best stijlvol en geen zorgen over krasjes op de bumper Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.