sharky Geplaatst 1 Oktober, 2011 Geplaatst 1 Oktober, 2011 Op internet wordt een modificatie module voor LED achterlichten aangeboden. De achterlicht units moeten wel worden "gesloopt" volgens een niet fijnzinnige methode. Het resultaat ziet er overigens gelikt uit. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en zo ja is het mogelijk hier iets over te delen? Quote
Dick van Dyke Geplaatst 1 Oktober, 2011 Geplaatst 1 Oktober, 2011 Op internet wordt een modificatie module voor LED achterlichten aangeboden. De achterlicht units moeten wel worden "gesloopt" volgens een niet fijnzinnige methode. Het resultaat ziet er overigens gelikt uit. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en zo ja is het mogelijk hier iets over te delen? Heb je een link ? Quote
sharky Geplaatst 2 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2011 Heb je een link ? Onderstaand de link. Het duurt lang voordat alle foto's zijn geladen maar aan het eind van de download zie je hoe de modificatie wordt uitgevoerd. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LED-Tail-Light-Lamp-DIY-Kit-L-R-11-KIA-Sportage-R-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem27ba629a71QQitemZ170630748785QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_24898wt_952 Quote
Brian Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Achterlichten zien er goed uit! De modificatie opzich lijkt wel een behoorlijk gepruts. Kant en klare units lijkt me een betere optie. Deze zien er ook super uit: Quote
sharky Geplaatst 2 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2011 Achterlichten zien er goed uit! De modificatie opzich lijkt wel een behoorlijk gepruts. Kant en klare units lijkt me een betere optie. Deze zien er ook super uit: Dat ziet er zeker goed uit! Enig idee waar deze achterlicht units te koop zijn? Quote
Brian Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Ja van een koreaanse shop: Link shop Leest wel lastig dat koreaans Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Dit scheelt iets maar niet helemaal: http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=ko&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.doctc.com%2Fshop%2Fgoods%2Fgoods_list.php%3F%26category%3D001002002%26carname%3Dkia_41 Quote
Borns002 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Dat ziet er zeker goed uit! Enig idee waar deze achterlicht units te koop zijn? Deze auto heeft een Russisch kenteken. Ik vermoed dan ook dat deze units in Rusland te koop zijn of misschien zelfs standaard op de auto zitten. Quote
KVM Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Toch wel straf hé, ik heb zo'n rubberen koffermat besteld bij KIA daar kost dat 100€ en op die koreaanse site kost dat 30 € 1 Quote
Ysie Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 100€ voor rubberen mat?? In Belgie kost het zoveel niet. Ik heb ongeveer 50€ betaald, juiste prijs weet ik niet maar 100€!!!!! Quote
Major Case Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 100€ voor rubberen mat?? In Belgie kost het zoveel niet. Ik heb ongeveer 50€ betaald, juiste prijs weet ik niet maar 100€!!!!! Quote
Major Case Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Bij de KIA dealer mag deze mat niet meer dan 65 euro kosten. (zie prijslijst KIA) Ga even de grens naar Duitsland over en daar kost die bak 38,25. Quote
KVM Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 100€ voor rubberen mat?? In Belgie kost het zoveel niet. Is nochtans bij Officiele KIA dealer in België besteld, dus diene is mij al serieus int zak aan te zetten en heb de auto nog niet eens, dat beloofd ! kga dat matje annulere en de goedkopere versie via internet aanschaffen ! Quote
Brian Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Het is idd een russische kenteken, maar de modificatie komen uit Korea. Lees dit topic maar eens op het internationale Kia forum. Show your sportage Quote
sharky Geplaatst 3 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2011 Ja van een koreaanse shop: Link shop Leest wel lastig dat koreaans Brian, deze achterlichtunits zijn van het type dat niet in Europa wordt gevoerd. In Nederland worden de units op de achterklep alleen gebruikt voor de achteruitrijverlichting. Zie de post van Bowie97 die een heldere beschrijving geeft van het aanpassen van de units in de achterklep zodat deze ook de normale verlichting kunnen voeren zoals bij de Amerikaanse uitvoering en die waarvan jij de foto hebt bijgevoegd. Ik ben erin geinteresseerd of de totale units, dus die op de carrosserie maar ook op de achterklep kunnen worden aangepast naar LED maar ook met remlichten in de achterklep units. Daarvoor is natuurlijk stroom nodig en wat ik zou willen weten of de elektrische aansluitingen daarvoor al in de achterklep zijn aangebracht. Vaak is dat het geval maar worden bepaalde aansluitingen niet gebruikt. Ik ben benieuwd of iemand dat weet. Quote
Brian Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Brian, deze achterlichtunits zijn van het type dat niet in Europa wordt gevoerd. In Nederland worden de units op de achterklep alleen gebruikt voor de achteruitrijverlichting. Zie de post van Bowie97 die een heldere beschrijving geeft van het aanpassen van de units in de achterklep zodat deze ook de normale verlichting kunnen voeren zoals bij de Amerikaanse uitvoering en die waarvan jij de foto hebt bijgevoegd. Ik ben erin geinteresseerd of de totale units, dus die op de carrosserie maar ook op de achterklep kunnen worden aangepast naar LED maar ook met remlichten in de achterklep units. Daarvoor is natuurlijk stroom nodig en wat ik zou willen weten of de elektrische aansluitingen daarvoor al in de achterklep zijn aangebracht. Vaak is dat het geval maar worden bepaalde aansluitingen niet gebruikt. Ik ben benieuwd of iemand dat weet. Sharky, Ik weet dat de europese modellen andere units hebben. De aanpassing van Bowie79 is voor mij ook een goede optie. Mijn verwachting is dan ook dat de wiring niet overeenkomt met de aziatische en amerikaanse modellen. Persoonlijk vind ik de verlichting veel mooier van de niet-europese sportage's. De "led glow" aanpassing zou ik dan ook erg graag zien op mijn sportage Quote
kermit70 Geplaatst 11 Oktober, 2011 Geplaatst 11 Oktober, 2011 goedemiddag ik heb een set led modules te koop voor europa model kia sportage 3 ik verkoop ze omdat ik na 3 mnd me kia weer verkocht heb ik heb er 320 voor betaald daar mag die ook weer voor weg me nr is 06**** mag ook mailen groetjes rich I.vm privacy alleen per mail telefoon nummers Groet Raymond Quote
hdr Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 Niks slopen jongens, is mogelijk ze te bestellen "klaar voor gebruik" http://stores.ebay.c...14.l1513&_pgn=1 1 Quote
Sportage3 Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 Ik vind die led achterlichten prachtig echter moet dat niet voorzien zijn van E-keurmerk als je het hier legaal wilt monteren? Quote
rrobbie Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 Is nog de "oude" prijs op eBay. De website van de leverancier geeft een andere prijs aan. Of op deze waar ze ook andere leuke dingen hebben. Is er interesse om een gezamenlijke inkoop actie op te zetten? Quote
hdr Geplaatst 5 Februari, 2012 Geplaatst 5 Februari, 2012 Ik vind die led achterlichten prachtig echter moet dat niet voorzien zijn van E-keurmerk als je het hier legaal wilt monteren? ja is idd een open vraag, kan iemand daar op antwoorden, indien het geplaatst zou worden we achteraf geen problemen hebben Quote
Brian Geplaatst 8 Februari, 2012 Geplaatst 8 Februari, 2012 ja is idd een open vraag, kan iemand daar op antwoorden, indien het geplaatst zou worden we achteraf geen problemen hebben Ja, een e-keur is verplicht. Maar in de praktijk zal er niet gauw op gecontroleerd worden. Bij apk wordt hier ook niet op gelet. Wanneer de auto wordt verkocht de originele terug plaatsen. Garantie Technisch zal het ook wel iets moeilijker worden. Hier nog een linkje van nieuwe glow led lichten. Zijn echt super! http://www.superichmotors.com/front/php/product.php?product_no=5224&main_cate_no=220&display_group=1 1 Quote
hdr Geplaatst 10 Februari, 2012 Geplaatst 10 Februari, 2012 Ja, een e-keur is verplicht. Maar in de praktijk zal er niet gauw op gecontroleerd worden. Bij apk wordt hier ook niet op gelet. Wanneer de auto wordt verkocht de originele terug plaatsen. Garantie Technisch zal het ook wel iets moeilijker worden. Hier nog een linkje van nieuwe glow led lichten. Zijn echt super! http://www.superichm...display_group=1 echt knap, weer die zelfde vraag waar en hoe bestellen, de prijs............ Quote
hdr Geplaatst 10 Februari, 2012 Geplaatst 10 Februari, 2012 echt knap, weer die zelfde vraag waar en hoe bestellen, de prijs............ is er nu echt gene enkele dichter bij de deur Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.