rvan Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 5 euro......GAMMA zwarte deur stijling 1 Quote
ilona Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Heel mooi, wilde ik ook al proberen. Gewoon plakplastic? Ging het makkelijk? Ben benieuwd of het ook goed tegen de zon en regen kan maar voor dat geld..... Ik zou alleen wel gestopt zijn voor de ruitstijl bovenin, nu loopt het daar door..... Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 5 euro......GAMMA zwarte deur stijling Het begint al een aardig project te worden Ben zelf allergisch voor alles wat niet standaard van fabrikant is maar vind het fascinerend wat anderen zoal met hun auto doen. Maar...wat heb je met die velgen gedaan? Vind ik zelf minder geslaagd Quote
rvan Geplaatst 3 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2011 Velgen zijn zilver gespoten met blanke lak er over. Zwart werd al snel dof,velgen steeds poetsen vindt ik weer niets. Ik weet het LM is mooier. Geen centen,dus niet alles origineel. Ronald Meer volgt Quote
bigmac Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Als je nog wat van dat plakplastic hebt liggen, kun je ook 'instaplijsten' en 'kofferbakdrempelbescherming' maken. Het resultaat ziet er wel strak uit, maar inderdaad; 1 cm eerder stoppen aan de bovenkant. Ik heb zelf van de Halfords 'n fresnel-lensje naast mijn achteruitkijkspiegel geplaatst, dat is handig bij verkeerslichten. Quote
rvan Geplaatst 3 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2011 . Ik heb zelf van de Halfords 'n fresnel-lensje naast mijn achteruitkijkspiegel geplaatst, dat is handig bij verkeerslichten. Dat lensje schaf ik ook aan met mijn ruim 1.90 mtr is dat zeer handig. Zwart plakplastic zat,kan nog aardig wat weg plakken. Ronald Trouwens bij de dealer kost deze assesoire...........139 euro....leuke winst voor half uurtje knippen en plakken,en dan heet het dus ORGINEEL,ik weet het!!!!! Quote
bigmac Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Ik heb mijn Fresnel-lensje middendoor geknipt (je gebruikt toch enkel de bovenste halve cirkel) en ook een rechts naast de spiegel gedaan. Quote
bigmac Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Ik heb mijn Fresnel-lensje middendoor geknipt (je gebruikt toch enkel de bovenste halve cirkel) en ook een helft rechts naast de spiegel gedaan. Quote
Gast Angelique Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 . Trouwens bij de dealer kost deze assesoire...........139 euro....leuke winst voor half uurtje knippen en plakken,en dan heet het dus ORGINEEL,ik weet het!!!!! Met alle respect voor je creatieve knutselwerk, maar ik denk wel dat de accessoire van KIA zelf iets beter tegen vorst en vocht bestand is. Maar goed, je hebt een flinke rol, dus je kan ff vooruit Quote
rvan Geplaatst 4 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2011 alle respect voor je creatieve knutselwerk, maar ik denk wel dat de accessoire van KIA zelf iets beter tegen vorst en vocht bestand is. Maar goed, je hebt een flinke rol, dus je kan ff vooruit Tijd zal het leren. Vroeger reed ik SKODA was ook altijd te goedkoop ,kon niets zijn,nou wel dus,ik zou best nog zo een 120 willen voor 4500 euro. Reed er met plezie 150.000km zonder problemen. Moet KIA nog maar bewijzen. Maar heb er wel vertrouwen in,lekker autootje. Ronald 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.