Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Achterlichten modificatie

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Excuus...

Uiteraard heb ik dit topic doorgelezen en volg het ook.

Ik dacht dacht dat je ze nu had met led.

Maar deze zijn ook mooi hoor

Geplaatst

Nog geen jaar geleden was ik in de gelegenheid om dat te doen.

Mr Bubbles verkocht zijn SP3 en ik wilde de achterlichten modificatie!

Zo gezegd zo gedaan. En heb er nog geen dag spijt van. 40 euro, ook al zie ik er niets van (zittend in de SUV) :)

In mijn garage staan de foto's! Mooie upgrade voor de Sp3.

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Even een paar fotootjes voor de duidelijkheid.....e38a177c213fc3a19f9a3c871932e098.jpg563035f49b98a8e530eb5608fa8a830f.jpg

Ik heb hetzelfde met achter richtingaanwijzer, maar alleen links. Bij volgende servicebeurt wordt lampunit gratis vervangen.

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

In deze units zitten ook de achter-uit-rij-verlichting van de SP3.

Heeft iemand die al eens vervangen door LEDS?

Scheelt dat nu echt, ik bedoel: meer licht (in het donker) dan de standaard lampjes............... :online2long:

Ik zou dat graag willen weten!

Geplaatst

Ja, ik heb de originele lampen, omdat ik geregeld een donkere oprit achteruit oprij, vervangen door deze ledlampjes.   http://www.dx.com/p/347871 Afgezien dat er nu niemand door het zeer felle licht nog hoeft te twijfelen of ik achteruit rij moet ik zeggen dat het verlichtend effect wat is tegengevallen. Het is zeker beter dan de gloeiende spijkers die er eerst in zaten, maar ik hoopte op een goed helder licht naar achteren, maar dat is het toch niet geworden. Maar het is beter dan het origineel.

post-3063-0-16546100-1424112532_thumb.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...