Remko .me Geplaatst 27 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2012 Wat betaal jij dan veel? Waar ben je verzekerd? Quote
Venga1 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Je zou eest kunnen kijken en vergelijken. Ik heb zelf een no claim beschermer erbij zitten, je pint je zelf wel vast bij een verzekering maatschappij, maar dan mag je 1keer per jaar schade hebben zonder erop achteruit te gaan. Maar je premie gaat wel omlaag als je geen schade hebt Quote
Urbanfoto Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Wat betaal jij dan veel? Waar ben je verzekerd? Kbc verzekeringen in België. Heb naar een 'goedkopere' oplossing gezocht en gevonden, maar die maatschappij heeft zolang gewacht om mijne opzeg te doen dat ik nu dus verplicht ben nog een jaar langer bij Kbc verzekerd te zijn. Quote
Rio-010 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Ik ben verzekerd bij onna onna. Die vrouwenverzekering. 80 euro en hele goede voorwaarden. Btw je auto glanst inderdaad echt erg mooi! Quote
blackviper Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Die vrouwenverzekering dekt alleen niet alles en hebben geen no claim beschermer meer.. Quote
Rio-010 Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Waar ben ik dan niet tegen verzekerd? Vond de voorwaarden een van de beste. Quote
blackviper Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Lees het stukje wanneer betalen wij niet maar eens door. En ze dekken zaken in de auto niet, bagage bijvoorbeeld. In mijn geval kan het goedkoper en bredere dekking. Quote
Gast Marco S Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 Heeft iemand hier een goede foto van de 6 delige RVS raamlijstenset? Quote
blackviper Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 @marcosnels Gepakt uit de garage van Bardje-x Quote
Baggio Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 Dodo Juice White Diamond zit erop. Hoe kun je de wax eraf halen, de auto van mij komt uit juni dus zal het er wel vanaf zijn? Waar koop je het voordeligst de wax die jij gebruikt? Quote
blackviper Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 @Baggio: met clayen krijg je de wax er wel af. Quote
Gast Marco S Geplaatst 29 November, 2012 Geplaatst 29 November, 2012 @blackviper: Super dankjewel!!! Quote
Remko .me Geplaatst 12 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 12 April, 2013 En jawel na 8 uur boenen, zweten en regenbuien op mijn hoofd... mijn vrije vrijdag opgeofferd voor: EEN SCHONE AUTO! HEERLIJK! Quote
Seafox Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 Ziet er weer netjes uit. Ik ga zondag mij waggel eens verwennen . Quote
Remko .me Geplaatst 12 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 12 April, 2013 ik moet alleen nog wel een keer een 2e waxlaag aanbrengen want ik zag vanavond dat er sommige stukjes niet helemaal lekker schoon zijn geworden, JAMMER maar dat kwam ook door het weer.. ik kreeg de wax heel moeilijk droog met de regen.. Dus ik denk zondag nog even een nieuwe waxlaag erop knallen Quote
RioTom Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 8 uur maar? heb je machinaal gewerkt? Haha nee grapje, ik was vorige week ook 8 uur bezig en de dag erna heb ik nog eens 6 uur aan de ruiten en het interieur besteed 1 Quote
Remko .me Geplaatst 12 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 12 April, 2013 Haha hijs van binnen niet echt super schoon, alleen gestofzuigd.. 8 uur met alleen buiten maar de wax is niet droog geworden dus wordt zondag denk ik als het lekker warm is met zonnetje Quote
rightone Geplaatst 13 April, 2013 Geplaatst 13 April, 2013 pffff 8 uur me liefde voor de auto gaat ver maar zover als je het er voor over hebt en het resultaat is er ook naar dan ziet het er zeker mooi uit alleen zou ik "gek" worden als ik dan de volgende morgen wakker zou worden en er meteen vogelpoep op me auto zou zitten, lol 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.