Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio CP Super Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aaah ok!

Ik bestel binnenkort ook even een goede glaze.

Kleisetje heb ik ook al op het oog.

Binnenkort nog een keer wassen en dan clayen en vervolgens lekker glaze + nxt wax :)

Geplaatst

Ik heb mijn instaplijsten uit de UK binnen, originele van Kia England.

Ze zijn van RVS, beschermen precies het juiste gebied (staat ook in de beschrijving, daar waar de meeste beschadigingen komen) Ik las ook nog dat je achterinstaplijstjes kunt bestellen, kleinetjes dus daar ga ik even naar op zoek, ook de originele.

foto-11.jpg

foto-3-kopie.jpg

foto-31.jpg

foto-51.jpg

Geplaatst

Instaplijsten bevallen prima, echt heel mooi! :)

Ik twijfel of ik deze bestel (een vin) ipv de zwarte antenne die nu op mijn auto zit.

RIMG0196.JPG

CHROME SHARK FIN ANTENNA KIA RIO 11

Maar misschien ga ik wel voor die Smart heeft, dit is misschien too much, al kan wit het denk ik wel hebben.

Geplaatst

Instaplijsten bevallen prima, echt heel mooi! :)

Ik twijfel of ik deze bestel (een vin) ipv de zwarte antenne die nu op mijn auto zit.

RIMG0196.JPG

CHROME SHARK FIN ANTENNA KIA RIO 11

Maar misschien ga ik wel voor die Smart heeft, dit is misschien too much, al kan wit het denk ik wel hebben.

Ik vind deze ook wel erg leuk, maar dan wel in het zwart.

Iemand ervaring met het verwijderen van de hele antenne? Want voor deze moet alles er wel af.

Geplaatst

Wow, gaat dat op die manier... Dat had ik nog niet gezien, dan ga ik deze bestellen :)

Ik vind je instaplijsten er goed uitzien, ikzelf ben er nog niet uit want degene die ik echt mooi vond passen niet op de nieuwe Rio.

Geplaatst

Wow, gaat dat op die manier... Dat had ik nog niet gezien, dan ga ik deze bestellen :)

Ik vind je instaplijsten er goed uitzien, ikzelf ben er nog niet uit want degene die ik echt mooi vond passen niet op de nieuwe Rio.

Voor de zekerheid draai je antenne even los en kijk of de aansluiting er zit...

ik kijk morgen even want deze chromen heeft dat wel maar ik heb liever wit, dus ik moet nog zoeken maar volgens mij kan de antenne er altijd op.

Die van de Soul lijkt me hetzelfde als de Rio maar misschien weet iemand dat beter.

• 3 weken later...
Geplaatst

Bij mij zit de RVS voorstrip op de bumper er dan ook op;

(let niet op de vele vliegen, ik heb een kerkhof voorop mijn bumper)

foto-3.jpg

foto-1.jpg

mooi he :tt1:

nu hij er op zit wil je ook niet meer zonder :no:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...