Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio CP Super Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Thanks heren.

Nice, als je 15 inch stalen velg hebt leg je toch ook 15 inch band eronder? Of ben ik nu echt technisch ondergeschikt.. ;)

Ik ga ze bestellen zodra ze kunnen leveren! (bij 4 krijg je uitverkocht) Komen er hier ook eindelijk winterbanden.. :) lelijk zwarte stalen velgen, maar dat kan tegenwoordig zomaar onder een witte auto. (we doen er wel wieldoppen op)

Geplaatst

Je hebt gelijk, op 15 inch stalen velgen passen alleen 15 inch (winter)banden.....

Geplaatst

Frisgroene Ecoband.....met viooltjesgeur! Heb ik mij laten vertellen hoor...

Geplaatst

Ja ok, maar 185, 195, 205... maakt allemaal niet uit? Past er prima om? Sorry hoor ben echt een leek.

Maakt dus wel uit.

Hoe breder de band, des te hoger hij ook wordt waardoor de omtrek (rolafstand) ook veranderd.

Wil je bredere banden, dan kun je een lagere hoogte/breedte verhouding nemen (60% i.p.v. 65%) om dat te compenseren.

Geplaatst

Mijn vriendin;

WAAR MOET JE DIE DINGEN KWIJT DAN?

Ik: in de schuur?

Zij: Mag dat niet buiten..? achter de schuur?

Ik: Ik vraag het wel op KiaClub.

Zij: Natuurlijk, ga maar weer

Geplaatst

Mijn vriendin;

WAAR MOET JE DIE DINGEN KWIJT DAN?

Ik: in de schuur?

Zij: Mag dat niet buiten..? achter de schuur?

Ik: Ik vraag het wel op KiaClub.

Zij: Natuurlijk, ga maar weer

Ik: Sorry schat je hebt gelijk ik ga lekker naar buiten de auto wassen :)

Geplaatst

Ik heb vredestein snowtrac 3 en heb voor de stalen velgen 250 euro betaald :) De banden zelf waren toen (twee jaar geleden) 67 euro per band ;)

Stalen velg is 185 breed en mijn banden zijn 175 breed. Dit waren de winterbanden die onder mijn vorige auto lagen, maar waarmee ik maar 3000 km mee had gereden.

Fijne bandjes en verbruik daalt ook nog eens flink als ik die eronder heb :P

Sinds ik de phantoms eronder heb kom ik niet meer onder de 5,8 liter.

Geplaatst

Beter, ik wil buiten winterseizoen de banden kopen... anders betaal je je scheel.

Zodra ze weer op voorraad zijn in Duitsland koop ik ze.

Geplaatst

Zodra ze weer op voorraad zijn in Duitsland koop ik ze.

Verstandige keuze lijkt mij.

Vanaf eind juli/begin augustus 2012 dus de Duitse site in de gaten houden voor eventuele bandenacties.

Geplaatst

@remko.me

heb je de grepen er helemaal af moeten halen of kreeg je het zo voor elkaar ???

Helemaal moeten afhalen, had nieuwe gekregen!!! :) Service he!?

Hij heeft ook weer staan wassen :P

Ja, haha... uhmm sst! Hijs nu weer gloedje mooi wit. :)

Geplaatst

Ja klopt, werkt veel beter.

Als je dat zonder doet, dan is het binnen no time zo dat hij los komt. Hij drukt ook niet het knopje in, zit genoeg ruimte achter.

Geplaatst

Ja klopt, werkt veel beter.

Als je dat zonder doet, dan is het binnen no time zo dat hij los komt. Hij drukt ook niet het knopje in, zit genoeg ruimte achter.

Top bedankt nu maar hopen dat mijn knopjes snel komen kan ik ze er ook op plakken

• 2 weken later...
Geplaatst

Dankzij RioTom (we drinken nog een Biertje! ;) )

Chromen ringen bij de Km teller op het dashboard.

Zit er strak op, geen plakrand of wat dan ook te vinden.

Ben erg tevreden!

Before:

IMG_2936.jpg

Nu:

foto-3.jpg

foto-4.jpg

foto-5.jpg

foto-1.jpg

(Lichtinval was een beetje vervelend, krijg je rot schaduwen van)

Heb ervoor gekozen om de middelste ring niet te voorzien, puur omdat hier bij mij al een chromenrand in het midden zit.

• Like 2
Geplaatst

Graag gedaan!

Ziet er goed uit Remko!

Ik zie geen plakrand dus dan heb je het goed geplakt ;)

Ik zie trouwens dat ik wel degelijk een hele andere schakelpook heb. Die van superpack (en ook plus pack) zijn dikker. De pook die ik nu heb is wat kleiner (meer picanto-achtig) en het middenstuk is met hoogglanslak voorzien.

Geplaatst

Thanks!

Auto weer gewassen (eigenlijk een nieuwe waxlaag erop)

Vanwege de discussie dit gebruik ik voor de ramen:

IMG_3282.jpg

Deze pad is zo fijn:

IMG_3290.jpg

Wie zegt dat wit niet kan glimmen? ;)

IMG_3292.jpg

IMG_3295.jpg

Geplaatst

Deze om de ramen in de vrijven (schoonmaken) met glasreiniger, daarna met de speciale doel voor ramen schoon(droog) maken;

http://www.carclean.nl/product/Dodo_Juice/Blue_Roo_Polishing_Pouch_DJBR1PC_101334

Ik gebruik die witte zachte pad voor mijn Poorboys White Diamond (glaze) is niet zo zuinig maar werkt zo lekker!!!!!!!

http://www.carclean.nl/product/Dodo_Juice/Supernatural_Plush_Microfibre_Applicator_Pad_SNPA1PC_101799

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...