dijk48 Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 Deze foto had ik nog op mijn mobiel Zo in het donker net een Volkswagen. Ben blij dat ik vaker in het licht dan in het donker rijd. Haha. Quote
Presiozo Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 Nou, ik heb ook in een polo R line uitvoering gezeten... dat is ook niet misselijk daarom!! 1.4 benzine met dikke looks... maar ik ben blij met mijn Rio. Die VW was ook 7K duurder Quote
Bink058 Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 Heb ook nog getwijfeld tussen een polo crosscountry maar toch voor de Kia gekozen. Quote
J-J Geplaatst 24 Maart, 2012 Geplaatst 24 Maart, 2012 Nou, ik heb ook in een polo R line uitvoering gezeten... dat is ook niet misselijk daarom!! 1.4 benzine met dikke looks... maar ik ben blij met mijn Rio. Die VW was ook 7K duurder Ik heb ook naar een Polo gekeken, maar hij is een stuk kleiner en je betaalt een stuk meer. Je ziet die Polo's trouwens op elke hoek van de straat staan tegenwoordig, dus ik ben blij met de keuze van de KIA Rio. Quote
Presiozo Geplaatst 24 Maart, 2012 Geplaatst 24 Maart, 2012 Ik heb ook naar een Polo gekeken, maar hij is een stuk kleiner en je betaalt een stuk meer. Je ziet die Polo's trouwens op elke hoek van de straat staan tegenwoordig, dus ik ben blij met de keuze van de KIA Rio. klopt maar een R-line zie je niet overal natuurlijk. ik heb ook gekozen voor de kia omdat deze o.a. goedkoper was en die 7 jaar vond ik ook wel belangrijk. Als starter ( 16 april de sleutel ) dan vindt ik het niet erg om de komende 7 jaar geen kosten te hebben aan mijn auto. Quote
RioTom Geplaatst 24 Maart, 2012 Geplaatst 24 Maart, 2012 Onthoud wel dat niet alles onder de 7 jaar valt he Quote
Hitmark Geplaatst 24 Maart, 2012 Geplaatst 24 Maart, 2012 Leuk om te lezen dar jullie ook hebben gekeken voor de polo. Wij hebben ook eerst gekeken en gereden met de polo. Mooie auto maar idd te klein. Ik had een offerte voor een highline met audio/navipack. Was gewoon te duur. Zonder navi was het ook nog 2000 duurder. Maar de Kia maakt het helemaal goed. Quote
Remko .me Geplaatst 25 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Maart, 2012 Niks met mijn auto te maken... maar de bouw van ons huisje gaat lekker verder. Fundering en alles zit er al in, de overburen zijn er zelfs al. Ze bouwen per rijtje, wij zijn de volgende. Oplevering staat gepland rond oktober dit jaar. Heb er zin in! 1 Quote
Presiozo Geplaatst 27 Maart, 2012 Geplaatst 27 Maart, 2012 Niks met mijn auto te maken... maar de bouw van ons huisje gaat lekker verder. Fundering en alles zit er al in, de overburen zijn er zelfs al. Ze bouwen per rijtje, wij zijn de volgende. Oplevering staat gepland rond oktober dit jaar. Heb er zin in! leuk!! ik krijg volgende week de sleutel. Quote
J-J Geplaatst 1 April, 2012 Geplaatst 1 April, 2012 Thanks, ik vind de handgrepen echt super mooi! Remko, nog een vraagje over de deurgrepen. Heb jij dat plastic stripje achter de knopjes om de deur te openen eerst weggehaald? ik twijfelde of ik dat moest weghalen of niet want het zat helemaal onder het tape bevestigd. Quote
blackviper Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 Plastic stripje heb ik laten zitten. Quote
Remko .me Geplaatst 2 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2012 Als je een smartkey hebt dus een zwart knopje op je deurgreep laat je het zitten! Sowieso laat je het altijd zitten, maar als je geen zwart knopje op je deurgreep hebt, moet je de 3M stikker erachterop plakken. Quote
blackviper Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 Ja heb ook een superpack. Wat remko zegt dus. Quote
J-J Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 (aangepast) Oh, dan heb ik dat verkeerd gedaan want het 3M tape heb ik juist erop geplakt. Ik dacht dat anders dat knopje eruit kon vallen maar dat kan blijkbaar niet. Ff kijken of ik dit kan fixen. 2 April, 2012 aangepast door JJFS Quote
blackviper Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 Ik was er ook niet zeker van maar het stond bij de Ebay advertentie. Quote
Remko .me Geplaatst 2 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2012 Oh, dan heb ik dat verkeerd gedaan want het 3M tape heb ik juist erop geplakt. Ik dacht dat anders dat knopje eruit kon vallen maar dat kan blijkbaar niet. Ff kijken of ik dit kan fixen. Als het werkt, laat het zitten! Quote
J-J Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 Het werkt wel, maar het voelt niet lekker aan als je op het knopje drukt dus ik wil het toch gaan maken. Zal ik zeker weer met een fohn moeten gaan werken op ze los te krijgen. Quote
blackviper Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 Het werkt wel, maar het voelt niet lekker aan als je op het knopje drukt dus ik wil het toch gaan maken. Zal ik zeker weer met een fohn moeten gaan werken op ze los te krijgen. Waarschijnlijk wel ja.. Weet niet of het daarna nog lekker gaat plakken Quote
Remko .me Geplaatst 2 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2012 Ben mijn auto de komende week kwijt... Quote
Remko .me Geplaatst 2 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2012 (aangepast) Dikke pech; - koppelingsplaat vervangen - dashboard moest er volledig uit, nieuwe kleppen voor voetverwarming. - vieze lucht uit ventilatiesysteem - kras in achterruit, nieuwe ruit moet geplaatst worden. (was fout vanaf fabriek) - daarbij nog een dikke pech erbij, spijker in mijn band gereden! het probleem is dat er een fout in de software wordt weergeven over airbag, en daarmee mag je niet rijden. Ze denken het woensdag allemaal klaar te hebben. Als het goed is komt het allemaal goed, rij nu in een Kia CEED SW, rijdt prima.. Alles wel netjes kosteloos, zelfs achterruit is service van de Kia Dealer. 1 van de beste dealers: Wander Assen.. 2 April, 2012 aangepast door Remko .me Quote
bigwade Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 en je hebt je auto gekocht in Breda ? Bijzonder van die Assen dealer... Quote
Remko .me Geplaatst 2 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2012 (aangepast) Klopt, gekocht in Breda. Ik heb mijn oliebeurt in Assen gedaan, mijn vrouwtje komt uit Assen en als wij daar een weekend zijn kan de auto prima voor onderhoud. Ik was qua service echt verrast en eigenlijk sindsdien ook daar de problemen gemeld, tot dus ver echt keurig opgelost. Het schijnt gewoon een rot werk te zijn het eruithalen van het dashboard vooral ook als je het allemaal keurig wilt doen zonder kraakjes en krassen terug. Ik heb gewoon dikke pech dat het systeem een foutmelding geeft en ik een kras in de achterruit had vanaf fabriek, ik had het al neergelegd bij Kia Nederland maar daar was het een discussie over bewijslast, wie is schuldig etc. Bij Kia dealer in Assen deden ze daar niet moeilijk over en wordt dat kosteloos vervangen. Ik ben ook echt verbluft door de prima service. 2 April, 2012 aangepast door Remko .me 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.