J-J Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Thanks, ik vind de handgrepen echt super mooi! Wow, dat is echt super mooi geworden. Die handgrepen moet ik ook zeker hebben. Quote
Bink058 Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Via deze shop kun je ook onderdelen voor je Kia bestellen @Remko, is dit dezelfde waar jou handgrepen wegkomen ? http://stores.ebay.com/restylecar Quote
Remko .me Geplaatst 27 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2012 Volgens mij zijn dat wel dezelfde inderdaad! Quote
J-J Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Maar in de advertentie staat dat ze van plastic zijn, jij had toch RVS gaf je aan. Ben benieuwd hoelang dat een beetje goed blijft, want wil ze ook zeker hebben. Quote
Ferry82 Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Is denk geen echt RVS meer RVS look maar dit maakt verder niets uit. Staat hem mooi Remco! Quote
Remko .me Geplaatst 27 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2012 Maar in de advertentie staat dat ze van plastic zijn, jij had toch RVS gaf je aan. Ben benieuwd hoelang dat een beetje goed blijft, want wil ze ook zeker hebben. Die van mij voelen zwaar (niet overdreven maar te zwaar voor plastic) dus weet niet of het plastic zwaar is... maar geen idee. Er stond aan de binnenkant van mij strainless steel. Anders bestel je ze toch, en bevallen ze dan is dat toch prima? Ze zien er in ieder geval hetzelfde uit, en misschien heb ik me vergist en stond er stainless steel look? Is denk geen echt RVS meer RVS look maar dit maakt verder niets uit. Staat hem mooi Remco! Dankjewel! Ik vind het zelf ook top! Quote
Derrek Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Je komt in de buurt, alleen ben ik nu voor 7 euro klaar. Er zijn buurten waar je meer kwijt bent. :) :) 2 Quote
Marc-T4 Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Geweldig Remko !! Staat echt geweldig!! Heb je ook foto's van hoe je ze gemonteerd hebt? Eenvoudig klusje of....? Quote
Stevie Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Die van mij voelen zwaar (niet overdreven maar te zwaar voor plastic) dus weet niet of het plastic zwaar is... maar geen idee. Er stond aan de binnenkant van mij strainless steel. Anders bestel je ze toch, en bevallen ze dan is dat toch prima? Ze zien er in ieder geval hetzelfde uit, en misschien heb ik me vergist en stond er stainless steel look? Wellicht is het handig dat je aangeeft waar je ze hebt gekocht? Ik wil ze denk ik zelf ook wel scoren zodra de zwarte Rio binnen is Quote
Remko .me Geplaatst 27 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2012 Geweldig Remko !! Staat echt geweldig!! Heb je ook foto's van hoe je ze gemonteerd hebt? Eenvoudig klusje of....? Super makkelijk. Je moet je handgrepen even goed ontvetten, daarna met alcohol en plakken maar. Zit 3M tape op dus dat plakt wel goed. Wellicht is het handig dat je aangeeft waar je ze hebt gekocht? Ik wil ze denk ik zelf ook wel scoren zodra de zwarte Rio binnen is Hier boven staan ze al; http://www.ebay.com/itm/Chrome-Door-Catch-Molding-2012-Kia-All-New-Rio-5door-Hatchback-/270902663839?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3f130e9a9f Dat zijn volgens mij dezelfde! Die waar ik ze vandaan heb heeft de advertentie niet meer online, maar het is hetzelfde merk. Quote
Stevie Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Hier boven staan ze al; http://www.ebay.com/...=item3f130e9a9f Dat zijn volgens mij dezelfde! Die waar ik ze vandaan heb heeft de advertentie niet meer online, maar het is hetzelfde merk. Oh, excuus. Omdat je over RVS etc begon, dit zijn toch duidelijk plastic units Quote
riodriver Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 kijk ze kunnen volchroom plastic zijn dan is de levensduur lang,maar is het plastic met een chrome laag dan is de levensduur heel kort. ik weet niet wat voor plastic het is ik neem aan PP of ABS. Quote
Stevie Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Hebben jullie ook zo'n blauw ledje in plafond die de middenconsole subtiel verlicht? Of is dat alleen in de Amerikaanse uitvoering van de Rio? Lijkt me best handig. Zie: Quote
Hitmark Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Ik heb ze besteld via Ebay. http://myworld.ebay....sid=p4340.l2559 Upgradecarkorea.... Deze verkoper heeft nog meer spullen voor kia bijvoorbeeld voor de sportage. Gewoon zoeken en bestellen en betalen via paypal.. Quote
densuus Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Hebben jullie ook zo'n blauw ledje in plafond die de middenconsole subtiel verlicht? Of is dat alleen in de Amerikaanse uitvoering van de Rio? Lijkt me best handig. Zie: Hallo Stevie, Mijn Kia Rio (met Super Pack) heeft dit subtiele lampje in het dak zitten. Het geeft je in het donker net een beetje zicht over het midden console en tegelijkertijd een luxe uitstraling. Quote
Stevie Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Hallo Stevie, Mijn Kia Rio (met Super Pack) heeft dit subtiele lampje in het dak zitten. Het geeft je in het donker net een beetje zicht over het midden console en tegelijkertijd een luxe uitstraling. Nice, heeft de Pluspack dit dan ook? Quote
Remko .me Geplaatst 28 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2012 Alle Super Packs hebben dat subtiele lampje, ik ook. Ik denk dat de Plus pack het ook heeft. Quote
xtra40 Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 volgens mij heeft de plus pack het ook en ondanks dat het best een vel ledje is heb je er geen last van onder het rijden in het donker en is je versnelings pook gedeelte best wel goed verlicht Quote
RioTom Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Pluspack heeft dit niet! Sterker nog, je hebt niet eens leeslampjes voor De enige verlichting die jij zult hebben zit in het midden... Quote
RioTom Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Ik vind het zelf niet echt storend...Heb genoeg licht bij het instappen... Quote
Remko .me Geplaatst 29 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 Februari, 2012 Jeej, mijn achterklep sierlijst is binnengekomen bij de dealer. Scheelt een hoop geld als je hem zelf plakt. Morgen ga ik hem erop plakken! Mooi stevige 100% RVS strip! Het is de originele van Kia (1W320SBA00) Quote
Ferry82 Geplaatst 29 Februari, 2012 Geplaatst 29 Februari, 2012 Ben benieuwd remko maar meestal vind ik dit minder mooi maar dat is mijn smaak. Succes met plakken! Quote
Remko .me Geplaatst 29 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 Februari, 2012 De RVS strippen van Kia (achterklep) zijn zo mooi afgewerkt en afgevlakt dat ze precies nauw aansluiten op je klep. De randen lopen van dik naar heel dun af wat precies aansluit op je klep. Ik vind het top staan, had het op mijn Venga ook! Zodra het erop zit maak ik foto's. Quote
Hitmark Geplaatst 29 Februari, 2012 Geplaatst 29 Februari, 2012 Ziet er top uit Remko....ben benieuwd hoe het op de klep staat. We zien de foto's wel verschijnen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.