Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio CP Super Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ziet er zeker goed uit !! Waar heb je die besteld en wat kosten ze? Zullen denk ik ook erg mooi staan op mijn zwarte Rio icm de chromen raam-lijsten.

Marc

Geplaatst

Ik heb niet die plastieken maar ik heb de RVS versies, ik zie dat de advertentie verwijderd is van die ik heb.. :(

Zodra ik hem weer zie, laat ik het weten!

Goed, de auto is weer helemaal schoon, white diamond glaze en een wax erop. Hij is weer klaar voor de lente.

Inclusief nieuwe RVS handgrepen, ik vind het persoonlijk heel mooi staan! Sluiten echt perfect aan en ze geven de auto een luxe uitstraling vind ik.

Kijk en geniet. ;)

P2258321.jpg

P2258294.jpg

P2258311.jpg

P2258324.jpg

P2258328.jpg

P2258329.jpg

P2258334.jpg

P2258344.jpg

Geplaatst

Goed zo! Het is ook heel leuk om te doen!! Je hartjesogen zeggen genoeg ;) jeej

Ik was alleen echt super lang bezig, heb last van vliegroest... dus moest heel de auto behandelen en kleien, i hate it! Maar alles is weer goed nu en ben super tevreden. De handgrepen vind ik echt zo mooi!

Geplaatst

Remko, ik had naar 3 dagewn mijn auto al onder de vliegroest. Hou het nu goed in de gaten maar blijkbaar ben ik dus niet de enige :)

Geplaatst

Mooi die handgrepen maar ... je hebt toch niet de veters van je schoenen moeten verkopen om de handgrepen te betalen? :D

• Like 2
Geplaatst

Heb ook net een "chroombestelling" gedaan. Wat precies hou ik nog even geheim, maar mijn interieur zal (als het goed is) binnenkort meer chroomaccenten hebben.

Geplaatst

Ik denk de chroom ringen om km teller en de dashboard ringen om ventilatorrooster. ;)

Heb je het uit NL of England Tom? :P

Je komt in de buurt, alleen ben ik nu voor 7 euro klaar....Als alles goed gaat, zul je binnenkort meer zien :)

Geplaatst

Je komt in de buurt, alleen ben ik nu voor 7 euro klaar....Als alles goed gaat, zul je binnenkort meer zien :)

Nice! Ben benieuwd! :) :) Showen is ook direct na ontvangst he, dat is de regel hier. ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...