Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio CP Super Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ideaal dat ebay daar verkopen ze ook de chroome deur steilen en wind gelijders voor op de deur in het chroom of smoke en tegen een zeer aantrekkenlijke prijs

Verder is de keus nog een beetje beperkt maar dat gaat zeker goed komen

Geplaatst

@Remko. Nee nog niet maar kan elk moment binnen komen.

Zodoende ben ik al aan het zoeken naar mooie spullen voor de auto...

Ik had gekeken op een site die al eerder op het forum was geplaatst.

Maar ik zal is gaan kijken op ebay....

Bedankt ..

Groetjes, mark

Geplaatst

ik vind dit voor die 38 euro nog steeds de mooiste oplosing

in elk geval de goedkoopste

en past presies op het foto lijstje dus geen gesloop en geboor is dat lijstje toch nog ergens goed voor

post-5758-0-70947300-1329145317_thumb.jp

post-5758-0-15831200-1329145319_thumb.jp

post-5758-0-75631500-1329145321_thumb.jp

post-5758-0-43930000-1329145323_thumb.jp

Geplaatst

@xtra40 - dat is een hele mooie oplossing! Ziet er ook goed uit!

en een goed alternatief!

Mijn auto is weer schoon jongens!

Snel net even een foto genomen

PA0872211.jpg

Geplaatst

@xtra40 - dat is een hele mooie oplossing! Ziet er ook goed uit!

en een goed alternatief!

Mijn auto is weer schoon jongens!

Snel net even een foto genomen

PA0872211.jpg

beetje nat nog ff een zeempje er overheen maar beetje onbegone werk met dit weer

ik moet nog zeker 4 dagen wachten voor ik hem mag wassen komt door de waxoil

maar dan is hij ook meteen aan de beurt zoon mooie auto hoort er glimment bij te staan

weet niet hoe het bij jou is maar hier niks anders dan lof iedereen vind het een schitterende wagen

en dat is het ook natuurlijk

Geplaatst

Remko bedankt voor je tips:

Ik bestel denk ik vanavond al het e.e.a voor de schoonmaak.

heb je de auto nu ff snel met een shampootje schoongemaakt?

Geplaatst

Remko, moet je trouwens om die deur handgrepen te monteren ook de deuren van binnenuit helemaal " uit elkaar" halen?

Geplaatst

Remko, moet je trouwens om die deur handgrepen te monteren ook de deuren van binnenuit helemaal " uit elkaar" halen?

ik heb ze ook besteld maar je plkt ze met dubbelzijdig tape over je bestaande greepen heen dus een fluitje van een cent

heb ook meteen de chroom afdekplaten voor de deur steilen besteld (zie foto)

post-5758-0-45358900-1329240810_thumb.jp

Geplaatst

ik heb ze ook besteld maar je plkt ze met dubbelzijdig tape over je bestaande greepen heen dus een fluitje van een cent

heb ook meteen de chroom afdekplaten voor de deur steilen besteld (zie foto)

Oke duidelijk, twijfel wel over de kwaliteit dan maar laat maar weten als je ze hebt gemonteerd hoe ze zijn.

Die chrome deurstijlen vind ik persoonlijk niet zo mooi, net iets teveel van het goede.

Geplaatst

Hoi Hoi,

Ik heb de deurgrepen besteld, gewoon originele Kia accessoires, dus prima kwaliteit, zoals de rvs dingen bij de dealer die geleverd worden.

Zijn inderdaad met plakken, wel zit er een soort kit bij om het goed vast te zetten. Zodra ik ze binnen heb, zal ik wat foto's plaatsen en ook laten zien hoe ik ze gemonteerd heb. Als je in de buurt woont, mag je wel komen kijken als ik ze plak, dan zie je hoe het moet.

Ik ben tegen de Foam Master 10 aangelopen, 3 bar 1 liter inhoud!

Net even stukje getest, SJONGE, wat een top ding! Mensen die de auto willen foamen (auto snel grove vuil eraf krijgen) top ding! Zie foto;

IMG_28201.jpg

Geplaatst

Ik heb bij de dealer offerte gekregen voor accessoires.

Ben alleen nog twijfelachtig hoe RVS met wit staat, wil sowieso de spatlappen voor (want het is niet normaal hoeveel vuil er vanaf de wielen naar achteren gaat) en de achterkleplijst lijkt ook wel erg chique.

Geplaatst

@ Remko, die mudguards kun je ook voordelig op E-Bay krijgen. Morgen om 13:00 krijg ik eindelijk mijn witte Rio, nu de opel nog ff cleanen :)

Geplaatst

Hoe duur op ebay? Ik mag ze bij de dealer voor 29 euro

Dat is dan zeker €29 per kant ?? Dus €58 in totaal moet je ze zeker wel zelf monteeren

Maar voor die prijs ben ik ze nog niet tegen gekomen en ook ik wil ze er erg graag op hebben

Geplaatst

Nee;

Spatlappen voorzijde € 30,01

(dus gewoon alle twee)

Wel zelf monteren, ik regel dat gewoon via de dealer. Je mag ze ook zelf monteren.

ja dat bedoel ik ook het bestaat ui twee sets en set voor en achter

en volgens kia .nl zijn de prijsen

Spatlapset

De spatlapset voorkomt beschadigingen aan uw carrosserie door bijvoorbeeld steenslag.

Prijs

€ 49,00 incl. montage. Voor

€ 49,00 incl. montage. Achter

dis het kost €19 per kant voor de montage

Geplaatst

wat redelijk is 19 euro voor montage, maar serieus jongens ik doe alle accessoires zelf, heb meegemaakt dat RVS eraf viel, door het niet goed ontvetten. :P

Geplaatst

ik doe zowiezo alles zelf het is mijn werk dus een afgang als ik dat niet doe

van het voor jaar nog even een trekhaak er onder (doe ik ook zelf uiteraard)

en bestel het meesten in het buitenland is veel goedkoper ook nog eens

Geplaatst

hallo allemaal, super mooie auto s die rio s. mn pa heeft er ook zo n een, een witte met super pack uitvoering incl donker getinte ramen enzo. nu heb ik een vraag, mn vader rijdt nu op winterbanden op orgineel staal en heeft een set 17 inch pantom bij gekocht alleen nu is hij erg benieuwd hoe dat rijjdt en of de banden ook veel lawaai maken. ongetwijfelt zijn er al rio rijders die hier op kunnen antwoorden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...