Remko .me Geplaatst 12 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2012 Heb je ook een Rio? Welke site had jij? Ik heb ze via ebay uiteindelijk gevonden, Kia Rio Door Handle Quote
xtra40 Geplaatst 13 Februari, 2012 Geplaatst 13 Februari, 2012 Ideaal dat ebay daar verkopen ze ook de chroome deur steilen en wind gelijders voor op de deur in het chroom of smoke en tegen een zeer aantrekkenlijke prijs Verder is de keus nog een beetje beperkt maar dat gaat zeker goed komen Quote
Hitmark Geplaatst 13 Februari, 2012 Geplaatst 13 Februari, 2012 @Remko. Nee nog niet maar kan elk moment binnen komen. Zodoende ben ik al aan het zoeken naar mooie spullen voor de auto... Ik had gekeken op een site die al eerder op het forum was geplaatst. Maar ik zal is gaan kijken op ebay.... Bedankt .. Groetjes, mark Quote
xtra40 Geplaatst 13 Februari, 2012 Geplaatst 13 Februari, 2012 ik vind dit voor die 38 euro nog steeds de mooiste oplosing in elk geval de goedkoopste en past presies op het foto lijstje dus geen gesloop en geboor is dat lijstje toch nog ergens goed voor Quote
Remko .me Geplaatst 13 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2012 @xtra40 - dat is een hele mooie oplossing! Ziet er ook goed uit! en een goed alternatief! Mijn auto is weer schoon jongens! Snel net even een foto genomen Quote
xtra40 Geplaatst 13 Februari, 2012 Geplaatst 13 Februari, 2012 @xtra40 - dat is een hele mooie oplossing! Ziet er ook goed uit! en een goed alternatief! Mijn auto is weer schoon jongens! Snel net even een foto genomen beetje nat nog ff een zeempje er overheen maar beetje onbegone werk met dit weer ik moet nog zeker 4 dagen wachten voor ik hem mag wassen komt door de waxoil maar dan is hij ook meteen aan de beurt zoon mooie auto hoort er glimment bij te staan weet niet hoe het bij jou is maar hier niks anders dan lof iedereen vind het een schitterende wagen en dat is het ook natuurlijk Quote
RioTom Geplaatst 13 Februari, 2012 Geplaatst 13 Februari, 2012 Remko bedankt voor je tips: Ik bestel denk ik vanavond al het e.e.a voor de schoonmaak. heb je de auto nu ff snel met een shampootje schoongemaakt? Quote
Remko .me Geplaatst 13 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2012 Ik hem heb met een foamgun gedaan en idd een shampootje. Quote
Remko .me Geplaatst 13 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2012 Hier een voorbeeld, Je foamt de auto: http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=8YMIpWw35ak Beetje magifoam (8 euro per liter) je gebruikt rond de 10 ml per wasbeurt. Laten afdruipen tot alle schuim eraf is, her grofste vuil is er dan bijna af, de rest is dan zo gedaan. Quote
RioTom Geplaatst 13 Februari, 2012 Geplaatst 13 Februari, 2012 Remko, ik denk dat ik een bestelling compleet heb. Zou je misschien een kijkje kunnen nemen in het poetstopic? Groet, Tom Quote
J-J Geplaatst 14 Februari, 2012 Geplaatst 14 Februari, 2012 Remko, moet je trouwens om die deur handgrepen te monteren ook de deuren van binnenuit helemaal " uit elkaar" halen? Quote
xtra40 Geplaatst 14 Februari, 2012 Geplaatst 14 Februari, 2012 Remko, moet je trouwens om die deur handgrepen te monteren ook de deuren van binnenuit helemaal " uit elkaar" halen? ik heb ze ook besteld maar je plkt ze met dubbelzijdig tape over je bestaande greepen heen dus een fluitje van een cent heb ook meteen de chroom afdekplaten voor de deur steilen besteld (zie foto) Quote
J-J Geplaatst 14 Februari, 2012 Geplaatst 14 Februari, 2012 ik heb ze ook besteld maar je plkt ze met dubbelzijdig tape over je bestaande greepen heen dus een fluitje van een cent heb ook meteen de chroom afdekplaten voor de deur steilen besteld (zie foto) Oke duidelijk, twijfel wel over de kwaliteit dan maar laat maar weten als je ze hebt gemonteerd hoe ze zijn. Die chrome deurstijlen vind ik persoonlijk niet zo mooi, net iets teveel van het goede. Quote
Remko .me Geplaatst 14 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2012 Hoi Hoi, Ik heb de deurgrepen besteld, gewoon originele Kia accessoires, dus prima kwaliteit, zoals de rvs dingen bij de dealer die geleverd worden. Zijn inderdaad met plakken, wel zit er een soort kit bij om het goed vast te zetten. Zodra ik ze binnen heb, zal ik wat foto's plaatsen en ook laten zien hoe ik ze gemonteerd heb. Als je in de buurt woont, mag je wel komen kijken als ik ze plak, dan zie je hoe het moet. Ik ben tegen de Foam Master 10 aangelopen, 3 bar 1 liter inhoud! Net even stukje getest, SJONGE, wat een top ding! Mensen die de auto willen foamen (auto snel grove vuil eraf krijgen) top ding! Zie foto; Quote
Remko .me Geplaatst 15 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Februari, 2012 Ik heb bij de dealer offerte gekregen voor accessoires. Ben alleen nog twijfelachtig hoe RVS met wit staat, wil sowieso de spatlappen voor (want het is niet normaal hoeveel vuil er vanaf de wielen naar achteren gaat) en de achterkleplijst lijkt ook wel erg chique. Quote
Bink058 Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 @ Remko, die mudguards kun je ook voordelig op E-Bay krijgen. Morgen om 13:00 krijg ik eindelijk mijn witte Rio, nu de opel nog ff cleanen Quote
Remko .me Geplaatst 15 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Februari, 2012 Hoe duur op ebay? Ik mag ze bij de dealer voor 29 euro Quote
xtra40 Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Hoe duur op ebay? Ik mag ze bij de dealer voor 29 euro Dat is dan zeker €29 per kant ?? Dus €58 in totaal moet je ze zeker wel zelf monteeren Maar voor die prijs ben ik ze nog niet tegen gekomen en ook ik wil ze er erg graag op hebben Quote
Remko .me Geplaatst 15 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Februari, 2012 Nee; Spatlappen voorzijde € 30,01 (dus gewoon alle twee) Wel zelf monteren, ik regel dat gewoon via de dealer. Je mag ze ook zelf monteren. Quote
xtra40 Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Nee; Spatlappen voorzijde € 30,01 (dus gewoon alle twee) Wel zelf monteren, ik regel dat gewoon via de dealer. Je mag ze ook zelf monteren. ja dat bedoel ik ook het bestaat ui twee sets en set voor en achter en volgens kia .nl zijn de prijsen Spatlapset De spatlapset voorkomt beschadigingen aan uw carrosserie door bijvoorbeeld steenslag. Prijs € 49,00 incl. montage. Voor € 49,00 incl. montage. Achter dis het kost €19 per kant voor de montage Quote
Remko .me Geplaatst 15 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Februari, 2012 wat redelijk is 19 euro voor montage, maar serieus jongens ik doe alle accessoires zelf, heb meegemaakt dat RVS eraf viel, door het niet goed ontvetten. Quote
xtra40 Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 ik doe zowiezo alles zelf het is mijn werk dus een afgang als ik dat niet doe van het voor jaar nog even een trekhaak er onder (doe ik ook zelf uiteraard) en bestel het meesten in het buitenland is veel goedkoper ook nog eens Quote
Bink058 Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 @ Remko, via Ebay ben je dan duurder uit dan waar jij ze voor kan krijgen. per 4 stuks € 70,- Quote
berrydrenten Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 hallo allemaal, super mooie auto s die rio s. mn pa heeft er ook zo n een, een witte met super pack uitvoering incl donker getinte ramen enzo. nu heb ik een vraag, mn vader rijdt nu op winterbanden op orgineel staal en heeft een set 17 inch pantom bij gekocht alleen nu is hij erg benieuwd hoe dat rijjdt en of de banden ook veel lawaai maken. ongetwijfelt zijn er al rio rijders die hier op kunnen antwoorden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.