Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio CP Super Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik vind het persoonlijk mooier zonder.....

post-5150-0-72536700-1323099160_thumb.jpg

Heb er nog geen foto van maar het Rio-logo is er ook af....

Geplaatst

Op zwart valt het ook wat meer op, maar ik vind het ook niks dus heb aangegeven het er direct af te laten halen.

Geplaatst

ik vind het toch wel kaal worden op de weg zonder al die Rio's en Eco's. Nu heb ik tenminste nog wat te lezen onderweg.

Ik zag het vroeger wel bij Mercedessen die het typenummer weg hadden gehaald, ik dacht altijd dat ze niet wilden laten zien dat het de goedkoopste uitvoering was...(maar dat was mijn indruk), of dat er na een ongeluk een andere achterklep in gezet was. Ik heb nooit gedacht dat iemand dit deed omdat hij het mooier vond.

Geplaatst

Ik laat RIO er wel opstaan, maar dat eco logo ziet er gewoon niet uit dus dat moet er direct af :o

Geplaatst

Ik laat RIO er wel opstaan, maar dat eco logo ziet er gewoon niet uit dus dat moet er direct af :o

Ik had er het in eerste instantie ook nog op staan,maar ik heb dat logo bij de dealer laten verwijderen en een of andere lompe monteur had het iets te hardhandig verwijderd waardoor er een kras op de achterklep zat! Dus achterklep is al overgespoten en bij nader inzien heb ik dat Rio er ook maar afgelaten.

Geplaatst

Ik moet zeggen dat ik het eco logo best mooi vind kleuren bij die witte rio. Dat groen past er op de een of andere manier mooi bij. :wink:

Maar eraf of niet, de auto blijft erg mooi!

Geplaatst

Ik heb de sportpendalen officiele van Kia dealer, toch nog 40 euro voor betaald volgens mij.

Maar zie net een dat ze via de ebay te krijgen zijn.

Voor een ieder die geïnteresseerd is;

http://www.ebay.com/itm/120863135029?item=120863135029&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item1c24011535&vxp=mtr

Voor 29 euro denk ik een mooie deal!

@Smart jij zocht ze toch ook nog?

Geplaatst

Ah ok!

Ja ik heb de sportpendalen al een tijdje, uit mijn Venga had ik ze gehaald en nu in mijn Rio, die dingen verslijten niet en blijven als nieuw!!

Ik kwam ze toevallig tegen, ik dacht 'hey' die willen jullie wel. ;)

Super fijn!

Geplaatst

Ik kreeg trouwens zomaar vandaag door handles binnen, de variant die jullie hebben!

Dus ik stuurde die man een bericht, je hebt twee keer de handles gestuurd 1 is zwaarder dan de andere. Zei die ja je vroeg naar of die chromen roesten, dus ik dacht ik stuur de plastic chroom variant nog naar je toe, dan weet je zeker dat ze niet gaan roesten. :P

Dus heb nu een reserve setje haha

Geplaatst

Ik kreeg trouwens zomaar vandaag door handles binnen, de variant die jullie hebben!

Dus ik stuurde die man een bericht, je hebt twee keer de handles gestuurd 1 is zwaarder dan de andere. Zei die ja je vroeg naar of die chromen roesten, dus ik dacht ik stuur de plastic chroom variant nog naar je toe, dan weet je zeker dat ze niet gaan roesten. :P

Dus heb nu een reserve setje haha

massel pik

Geplaatst

Remko, en ook anderen...

Ik had de pedalen ook al op ebay gevonden maar weet wel dat deze verschillen van de originele qua design ;)

Geplaatst

Remko, en ook anderen...

Ik had de pedalen ook al op ebay gevonden maar weet wel dat deze verschillen van de originele qua design ;)

Dit zijn de Hyundai versie en ik heb de Kia versie, alleen rubber iets anders. Voor de automaat zijn ze wel identiek, maar dit zijn echt de originelen hoor. De foto bij Kia Rio Accessoires zijn ook de foto's van de Venga, klik maar rechts en dan afbeelding openen in nieuw tabblad, dan zie je de link, die is naar de Venga. ;)

Geplaatst

Ah ok!

Ja ik heb de sportpendalen al een tijdje, uit mijn Venga had ik ze gehaald en nu in mijn Rio, die dingen verslijten niet en blijven als nieuw!!

Ik kwam ze toevallig tegen, ik dacht 'hey' die willen jullie wel. ;)

Super fijn!

Remko, en ook anderen...

Zijn de pedalen eenvoudig te monteren Remko ?

Geplaatst

Jazeker, zijn gewoon rubbers die nu over de pendalen zitten. Eraf halen en deze klik je erop, zijn gewoon ijzeren 'haakjes'. Zit netjes vast... :)

Geplaatst

ja vind het ook leuk mischien iets voor een topic waar je accesoires kan kopen

in het buitenland voor een schapenlijke prijs ook nog eens

zo heb ik me instaplijsten ook op ebay gekocht

http://www.ebay.nl/i...984.m1497.l2649

Wat staat er voor tekst op de instaplijsten?

Ik kan het niet goed zien op de foto.

Geplaatst

Wat staat er voor tekst op de instaplijsten?

Ik kan het niet goed zien op de foto.

EDITION. Volgens mij

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...