Rio 41 Geplaatst 16 December, 2011 Geplaatst 16 December, 2011 Hoi, ik heb een vraagje: bij mijn rio superpack zijn de knopjes voor het verstellen van de spiegels en het inklappen van de spiegels in het donker niet verlicht ( rood). Hoort dit zo !! rio 41 Quote
RioTom Geplaatst 16 December, 2011 Geplaatst 16 December, 2011 Hoi, ik heb een vraagje: bij mijn rio superpack zijn de knopjes voor het verstellen van de spiegels en het inklappen van de spiegels in het donker niet verlicht ( rood). Hoort dit zo !! rio 41 Bij mij ook niet, volgens mij hoort dit Quote
Remko .me Geplaatst 17 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 December, 2011 Hoort inderdaad zo... Bij mijn Venga was de elektrische raam knop niet eens verlicht. Quote
bigmac Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Ik denk dat bewust gekozen is om de dingen te verlichten die je onder het rijden nodig zou hebben (behalve dat raam van de Venga dan). De rest die je bij stilstand zou behoren te gebruiken kun je dan met je binnenverlichting vinden. Quote
RioTom Geplaatst 20 December, 2011 Geplaatst 20 December, 2011 Wat mij opvalt is dat het dashboard e.d. van de Super Pack, aardig wat afwijkt van die van de Plus Pack. Zeker bij de tellers en boordcomputer. @ Robinbroekhuis: Ik zie dat je uit Deventer komt. Jij rijdt niet toevallig elke dag een ritje richting Doetinchem? Quote
robinbroekhuis Geplaatst 20 December, 2011 Geplaatst 20 December, 2011 @ Robinbroekhuis: Ik zie dat je uit Deventer komt. Jij rijdt niet toevallig elke dag een ritje richting Doetinchem? Elke ochtend, 5 dagen in de week. Dan ben jij vast diegene die ik vaak tegenkom bij Baak of Toldijk in de vroege ochtend? Quote
RioTom Geplaatst 20 December, 2011 Geplaatst 20 December, 2011 Elke ochtend, 5 dagen in de week. Dan ben jij vast diegene die ik vaak tegenkom bij Baak of Toldijk in de vroege ochtend? Ja, eerst was ik de enige Rio op die route, maar nu kom ik jou bijna elke dag tegen En inderdaad, Baak/Toldijk is het punt dat onze Rio's elkaar kruizen Quote
Smart Geplaatst 21 December, 2011 Geplaatst 21 December, 2011 Hoort inderdaad zo... Bij mijn Venga was de elektrische raam knop niet eens verlicht. Bij mij is wel de knop voor het bestuurdersraam overigens wel rood verlicht, de overige drie niet. Quote
Remko .me Geplaatst 21 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 21 December, 2011 Ohja, dat was inderdaad wel zo. Ik vind de verklaring wel erg logisch. Quote
Remko .me Geplaatst 10 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 Januari, 2012 Ik moet dit weekend een nieuw bed halen........ een nieuwe boxspring 160cm breed..... 2 keer 200cm bij 90cm.... matras en 2 keer een matrasbodem... allemaal rond de 20cm hoog. denkt iemand dat dit gaat passen in de Rio? Ik weet het antwoord stiekem al..... maar misschien heeft iemand een idee/ervaring hiermee. Ik heb geen trekhaak, dus nu een probleem. Quote
bigmac Geplaatst 10 Januari, 2012 Geplaatst 10 Januari, 2012 Ik heb een keer in mijn vorige auto (Daihatsu Sirion, vergelijkbaar met een Picanto qua grootte) een bed van 1.40x2.00m met twee lattenbodems en 2 nachtkastjes opgehaald. Alles pastte binnen in de auto met veel passen en meten, maar ik zat met mijn neus zowat tegen het raam. Maar goed, dat liever dan nog een keer 40 km rijden om het laatste nachtkastje op te halen. Quote
Remko .me Geplaatst 11 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2012 Hahaha, ik ben beeldig ingesteld. Maar een boxspring 160 moet dus passen zeg jij? 2x 80............ kijk die bedbodems maak ik me zorgen om... matras valt plat te stampen haha. Quote
Suus1987 Geplaatst 11 Januari, 2012 Geplaatst 11 Januari, 2012 Vanaf volgende week vrijdag kunnen wij ook gaan cruisen in onze Kia Rio 1.4 superpack Electric Blue. Hoop dat wij niet zoveel 'gedoe' krijgen met knopjes die niet werken etc. Hopenlijk hebben wij een twee lichting! Quote
Bink058 Geplaatst 11 Januari, 2012 Geplaatst 11 Januari, 2012 @Remko, heb eindelijk een betere foto gevonden van een Superpack met de chromen ringen. het lukte me niet om de foto hier te plaatsen en heb de foto nu bij mijn voertuigen geplaatst. Quote
Remko .me Geplaatst 11 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2012 Ik heb het gezien, ziet er goed uit!!! Bedankt voor de foto! Weet iemand of het bed nu gaat passen? Ik wil niet voor niks rijden...... grr Quote
bigmac Geplaatst 12 Januari, 2012 Geplaatst 12 Januari, 2012 Heb je niet ergens een 1 persoons bed liggen waar je even de bedbodem van past in je auto ? Of anders even meten hoe lang en breed je auto is. Achterbank omlaag, voorstoel ook plat leggen, dan kan er best wat in. Ik geloof dat in mijn geval ik de bedbodems zo'n beetje op mijn rugleuning had liggen. De matras lijkt me te veel van het goede; die heb ik dan ook ergens anders vandaan en dubbel moeten vouwen, zo goed en zo kwaad als dat ging(25cm matras). Quote
de Zwoeger Geplaatst 15 Januari, 2012 Geplaatst 15 Januari, 2012 Hallo, Ik krijg over ca.2 weken mijn superpack,nu wilde ik er zo'n dubbel uitlaatsierstuk op laten zetten maar kost toch effe 119 eurotjes!!! Nu kwam ik dit tegen: http://uitlaatsierstukken.nl/uitlaatsierstuk_dubbel_rond_bestellen Weet iemand toevallig de diameter van de uitlaat die er standaard onder zit?? Alvast bedankt!! Quote
Bink058 Geplaatst 15 Januari, 2012 Geplaatst 15 Januari, 2012 @ de zwoeger, deze dingen roesten snel (staal) je kunt beter een RVS uitlaat nemen. Quote
de Zwoeger Geplaatst 15 Januari, 2012 Geplaatst 15 Januari, 2012 @ de zwoeger, deze dingen roesten snel (staal) je kunt beter een RVS uitlaat nemen. Oke bedankt daar had ik nog niet eens aan gedacht!! Quote
bob Geplaatst 15 Januari, 2012 Geplaatst 15 Januari, 2012 de link geeft aan dat het van carbon is volgens mijn roest dat niet Quote
Bink058 Geplaatst 15 Januari, 2012 Geplaatst 15 Januari, 2012 Hij is verchroomd, bij mij kwamen destijds allemaal blaasjes op de uitlaat die open bartste. Ik weet niet waar de dubbele uitlaat sierstuk van kia van gemaakt is. Quote
Remko .me Geplaatst 3 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Februari, 2012 Vanmiddag eerste sneeuwdag mogen ervaren...! Zo, wat een grip heeft de nieuwe Rio! zonder moeite trekt hij op, trekt hij op en kun je sturen zoveel je wilt zonder grote gevolgen, keurig trekt hij recht en regelt hij van alles! Ben echt zeer tevreden. 1 klein minpuntje... vandaag stoeprandje met parkeren geraakt, kleine kras op mijn velg, zo te zien goed te behandelen, als het weer wat warmer is even polijsten en kijken of hij weg te krijgen is.. zo niet, dan zie je er ook bijna niks van, tis alleen jammer dat je het weet.. Quote
Remko .me Geplaatst 3 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Februari, 2012 Het valt mee, paar kleine diepe krasjes, die ik prima zelf kan wegpoetsen. Over 2 cm maar... dus pfiew! GELUKKIG, schrok me dood toen ik dacht de stoeprand te raken, wel geraakt maar het valt mee. Als het iets warmer is ga ik lekker polijsten... en zie je er niks meer van. I love my dual action machine. Quote
Bink058 Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 @Remko, daarom ook winterbanden tijdens de winter met standaard velg Quote
Remko .me Geplaatst 3 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Februari, 2012 Ik dacht dat het wel zou meevallen, hier is het goed losgegaan met sneeuwval.. haha! Heeft niks met de winter te maken, gewoon puur mijn parkeerkunsten haha! Heb net klein stukje geprobeerd, krijg het zo weg.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.