Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio CP Super Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Smart nee Please !! Plaats die onzin hier niet.. Je gaat toch niet serieus een stikker over een lichte beschadiging plaatsen die weg te poetsen is. Denk alleen al aan de zichtbaarheid van de stikker.

Tellsellachtige praktijken

Geplaatst

Thanks smart en bigwade!

Navigation pack heb ik nog niet gezien. Ik ben echter zeer zeg maar heel heel heel erg tevreden over mijn oplossing die 499 euro kost en enorm zijn best doet. Geluid gaat keurig over de boxen en volledig geïntegreerd met de auto, precies zoals met inbouw.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ja klopt!

Even een vraag, mijn ruitenwisservloeistof was ineens op, in het boekje staat dat hij dit eigenlijk hoort aan te geven.

Heeft iemand enig idee hoe dit nu zit?

Geplaatst

Hahaha, erge smart reactie ;)

Nee serieus, misschien heb ik iets over het hoofd gezien? In het boekje staat het gewoon met een lampje, maar geen idee voor de rest hoe of wat. Staat ook geen voorwaarde bij of het alleen bij bepaalde type zit ofzo.

Geplaatst

Nee was echt op, 100% zeker. Ik heb het zelfs nog overdag geprobeerd. Hoort hij het wel te doen in de Rio? Ik bedoel, het boekje kan misschien wel zoiets zeggen maar of het er dan in de praktijk inzit is een tweede.

Ik heb er een hele jerrycan ingedaan vervolgens (2 dagen later). (OMG wat een groot reservoir)

Geplaatst

Bij de dealer moet je die vloeistoffen kosteloos kunnen laten bijvullen, dat heb ik de verkoper bij Kia (Wander Assen) horen zeggen bij aflevering

Geplaatst

Zo, dat is wel heel erg service. Het klopt wel dat het in de beurt zit, dat wel maar dan ben je 30.000km verder. ;)

Ik zou is kijken @Peterrrrr hoeveel liter er in gaat, maar ik was echt verbaast hoeveel erin ging, bij mijn Venga ging er echt niet zo'n hele jerrycan in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...