Remko .me Geplaatst 16 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Juni, 2012 (aangepast) @MiNi0101, Heb er daar net een viertal gedaan. Had nog veel meer, vandaag 200 foto's geschoten maar niet alleen van mijn auto natuurlijk haha. Welke vind jij beste voor best pic dan? Heb ik de juiste gekozen.. ? Deze vond ik wel nice; 29 Juni, 2012 aangepast door Alex VB onnodig quoten Quote
MiNi0101 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 die is zeker nice... lijkt haast wel photoshop je hebt een goede keuze gemaakt, heb daar ook al gereageerd Quote
Remko .me Geplaatst 16 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Juni, 2012 Haha, thanks. Geen photoshop, de foto's komen direct van de camera. Heb niks bewerkt. Quote
RioTom Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 Ziet er keurig uit Remko, hier is het aan het overstromen en alles zit onder de modder blijkbaar hadden jullie beter weer... Wat heb je gebruikt? Glaze? Welke wax? Quote
Remko .me Geplaatst 26 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2012 @RioTom White Diamond Glaze, White Diamond Wax van DJ Juice! Guys, vandaag RVS ringetjes om de luchtroosters bovenop gedaan, de RVS ringen rondom KM teller komt nog. Ben nog niet volledig overtuigd zelf, ik wil even afwachten hoe het staat met RVS randen om KM tellers, deze zijn er namelijk af maar wil de originele kopen. Quote
RioTom Geplaatst 26 Juni, 2012 Geplaatst 26 Juni, 2012 @Remko Zijn de ringen nu te koop dan? Deze ventilatieringen zijn trouwens wel een beetje dik...niet mooi mijns inziens (smaken verschillen) Quote
Presiozo Geplaatst 27 Juni, 2012 Geplaatst 27 Juni, 2012 Ook mijn mening is dat het niet zo mooi is. ieder zijn ding en smaak natuurlijk. Quote
Remko .me Geplaatst 27 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Juni, 2012 Dag heren, Daarom zette i er ook onder: ben nog niet overtuigd. Kosten maar 5 euro, zo dik zijn ze ook niet hoor, komt op de foto beetje verkeerd over als je van plat fotografeert. Ik laat het nog even zitten, ga nog RVS om de km teller doen en kijken hoe het dan staat. Ik denk overigens dat de originele mooier zijn btw! BTW, RVS kleurt wel heel mooi bij het dashboard Hierbij de originele; Quote
Baggio Geplaatst 27 Juni, 2012 Geplaatst 27 Juni, 2012 (aangepast) @Remko.me, Bij mij zaten de chroom ringen al om de tellers, ziet er echt heel mooi uit dus ik zeg doen! Edit: snelcursus qouten 29 Juni, 2012 aangepast door Alex VB onnodig quoten Quote
Remko .me Geplaatst 27 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Juni, 2012 ja ik ben op zoek waar ik ze aftersales kan krijgen, want het zijn gewoon inklikkers! Bij de rio's voor december zijn geen RVS km tellers te vinden.... heel jammer.. zie mijn garage! Wat vind je van de RVS ringen om de blowers bovenop dashboard dan? Quote
theomonika Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 @RioTom White Diamond Glaze, White Diamond Wax van DJ Juice! Guys, vandaag RVS ringetjes om de luchtroosters bovenop gedaan, de RVS ringen rondom KM teller komt nog. Ben nog niet volledig overtuigd zelf, ik wil even afwachten hoe het staat met RVS randen om KM tellers, deze zijn er namelijk af maar wil de originele kopen. met de originele tellerring Quote
keetje Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Vanmorgen vroeg opgestaan om mijn nieuwe auto te halen bij de dealer Leendert van der Born. Ik heb al eerder geschreven dat ik een nieuwe auto gekocht heb en hem vandaag mocht ophalen. Ik heb een nieuwe Kia Rio Super Pack gekozen in het wit! Bij de dealer vanmorgen ben ik echt super geholpen! (Thanks Peterrrrr) Het was voor mij een nieuwe ervaring dat de dealer alles zo goed uitlegde. Er zitten zoveel functies op dat ik nog wel even zoet ben om alles uit te zoeken. Het leukst vind ik dat de inbouw navigatie bij de Rio links van het stuur zit, dit kun je mooi naar beneden klappen. Wat mij het meeste opvalt is het rijden met de Rio! Wat is dat toch vele malen lekkerder dan de Venga. Heb nog nooit zo'n fijne auto gehad. De afwerking van Rio is luxer, ik merk dat er beter materiaal gebruikt is. Het dashboard is van kunstleer wat erg chique lijkt maar ook sterk lijkt te zijn. Led verlichting is erg mooi en met alle andere luxe ben ik wel even bezig om het uit te vogelen. Al met al een super mooie auto! Ik heb wat foto's geplaatst om een indruk te geven van hoe hij eruit ziet. Ik hoop veel rijplezier te beleven aan mijn nieuwe auto! ik heb bijna dezelfde alleen met privacyglas Quote
Remko .me Geplaatst 30 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Juni, 2012 Vandaag bezig geweest met de NIEUWE RVS ringen rondom mijn KM teller. Bij de dealer gekeken, en speciaal gezocht naar RVS waarbij ook de zijkant RVS heeft en geen plastic zwart aan de zijkanten. We kennen hem al van de voorkant, daar gebruiken we 4mm. Bij de dealer was een monteur die mij hielp zoeken naar de stip die volledig overeen kwam. We hebben hem gevonden! Zie hier het resultaat. Tevens de link naar de advertentie waar je de strip kunt kopen. Nadeel is dat je het wel zelf op maat moet knippen, maar is beter te doen dan de stripjes die we kennen. http://www.ebay.nl/i...984.m1497.l2649 Hier is de strip: En zo is het geworden: Fijne aan deze strip is dat het 3m tape aan de achterkant precies in het gootje past. Ik ben er blij mee. Aan de onderkant kon ik hem zo krijgen dat hij precies aansloot, maar ik vond het persoonlijk zo mooier. Op de foto komt het anders over, maar het is precies zoals origineel er ook uit ziet, de strip dan. Leuk ook dat de Kia dealer zo mee wilde werken, we hebben namelijk lang geprobeerd om het te krijgen als onderdeel via Kia zelf maar dan koste het gewoon 120 euro!! (Niet normaal toch?) Quote
blackviper Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Netjes en fucking duur zeg voor een paar ringen als Kia het zelf zou doen.. belachelijk! Als ik die dealer was zou ik inkopen die strips en ze voor 20 euro erop zetten bij plus packs. Goed verdienen Quote
Remko .me Geplaatst 30 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Juni, 2012 Netjes en fucking duur zeg voor een paar ringen als Kia het zelf zou doen.. belachelijk! Als ik die dealer was zou ik inkopen die strips en ze voor 20 euro erop zetten bij plus packs. Goed verdienen Ja inderdaad, is prima te doen zelf. Ik heb de superpack, maar nog van voor november, dus waren de RVS ringen nog niet aanwezig. Quote
xtra40 Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Zo zie je maar handig dat ben je dat leer je niet Je begind met een strip je en je eindigt straks met motoren revisie of zo Maar ik vind het er netjes uitzien zo keurig ik heb deze strip dus nu in de voor bumper aleen dan in 6 mm en de 4 mm licht klaar Kijk maar uit trouwens je begint met een stripje en je eindigt net als ik met je auto helemaal vol Quote
kris88 Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 verschil tussen de orginele en de aftermarket Quote
Presiozo Geplaatst 1 Juli, 2012 Geplaatst 1 Juli, 2012 dat heb je keurig gedaan remko. resultaat mag er zijn. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Juli, 2012 Geplaatst 1 Juli, 2012 Geeft wel een hele luxe uitstraling. Heb je top gedaan Remko Quote
Remko .me Geplaatst 1 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Juli, 2012 Ik kreeg de vraag of dat het er wel netjes aan de zijkanten zit... Natuurlijk! Dus direct een foto genomen ( ) zodat je het kan zien. Quote
patrickceed Geplaatst 1 Juli, 2012 Geplaatst 1 Juli, 2012 dat ziet er ontzettend sjiek uit en voor die 8,- heb ik de gok ook maar even gewaagd. als het erinzit post ik de foto Quote
Baggio Geplaatst 2 Juli, 2012 Geplaatst 2 Juli, 2012 Even een vraag betreffende de verbruiksmeter in de boord computer, als ik moet stoppen voor een stoplicht en laad de koppeling in gedrukt laat de boord computer een verbruik zien die in niet geloof. Is dit een fout in mijn computer of een bug? Zie afbeelding. Quote
Jordan Geplaatst 2 Juli, 2012 Geplaatst 2 Juli, 2012 Lijkt me toch wel te kloppen. Je motor draait en je komt niet vooruit. Dus je verbruikt diesel terwijl je stil staat. Of schakelt je ISG in? Ik geef toe dat het wel raar is want die van mij geeft dan 2 streepjes aan als teken dat het niet te meten is. Maar ik heb een andere teller er in. ( andere uitvoering) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.