Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 2012 Kia Venga mini-mpv production moved to Slovakia! Kia announced today it has moved production of its popular Venga mini-MPV to Slovakia. Based in the city of Zilina, Kia’s highly-advanced manufacturing plant also produces the hot-selling Sportage CUV and the family of cee’d vehicles. Previously, Kia Venga was built at Hyundai’s manufacturing pant in Czech [...] Lees het hele artikel Quote
fagus Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 Ik ben nog in afwachting van mijn Venga. Boodschap van de dealer was dat (vanwege de bestelde opties) de Venga nog gemaakt moest worden en het dus wel 2012 zou kunnen worden. Die Venga gaat dus gemaakt worden in Slowakije. No problem. Maar ik vraag me af welke wijzigingen het 2012 model Venga zal hebben tov 2011. Komt daar de 1.4 105 pk in en ook een A-label? Kia is nu natuurlijk bezig de voorraden te verkopen want ook op de site is het opmerkelijk rustig. Ik wacht af...of weet iemand op dit forum wellicht meer over Venga MY 2012? fagus Quote
Smart Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 Nee, het blijft behoorlijk Vaagus........! Quote
fagus Geplaatst 22 Oktober, 2011 Geplaatst 22 Oktober, 2011 Dan wacht ik maar met smart af fagus Quote
fagus Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Whelton http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/10762267/__Productie_Kia_Venga_verplaatst__.html?p=19,2 fagus Quote
Smart Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Komt exact overeen met het verhaal van KMNL. Quote
bigwade Geplaatst 25 Oktober, 2011 Geplaatst 25 Oktober, 2011 meneer whelton is spamm meneer whelton wil uggs verkopen Quote
tonisaez Geplaatst 25 Oktober, 2011 Geplaatst 25 Oktober, 2011 En nu komt hij met led, ja wellll. G.V.D.!!!!! Ik heb het al opgegeven voor leds in de mijne te zetten en nu dit nog!!!!! Quote
fagus Geplaatst 25 Oktober, 2011 Geplaatst 25 Oktober, 2011 zooooo, da's fraai! Ik wacht maar rustig af maar voor m'n gevoel moet "mijn Venga" MY 2012 gaan worden. In Juni al besteld...begin 2012 levering. Ook de leverbare kleuren zijn gewijzigd. Mij is (half juli) gevraagd een nieuwe kleur uit te zoeken ipv Champagne Silver. Dat is nu Sirius Silver geworden, gelijk c'eed. Maar inmiddels weet ik dat niet alle kleutren van de C'eed voor de Venga beschikbaar komen. (BV Pewter Beige niet). Voorlopig, tot nieuwe website en brochure beschikbaar komt gissen.....of Tonisaez kan wellicht meer vertellen omdat hij/zij Italiaans machtig is? fagus Quote
Smart Geplaatst 25 Oktober, 2011 Geplaatst 25 Oktober, 2011 Mooi Venga neusje, wordt tijd dat mijn huidige neusje ergens tegenaan geparkeerd gaat worden....... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.