Trabby Posted October 20, 2011 Posted October 20, 2011 Hoi, Ik heb een aantal lampjes defect in de druk-schakelaars van de middenconsole. Kan iemand mij vertellen hoe ik die schakelaars kan uitbouwen zodat ik de lampjes kan verwisselen? Ik heb al van alle kanten bekeken maar zie nergens hoe e.e.a. te demonteren is. Iemand een tip? Alvast bedankt. Quote
Trabby Posted November 28, 2011 Author Posted November 28, 2011 over wel type sorento heb je het? Het is een Sorento 2,5 CDI uit 2002. Quote
Crum Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 er zweven hier wel wat inbouwhandleidingen rond voor het inbouwen van een radio/navi in een sorento 1. Om lampjes in de drukschakelaars te vervangen moet je deels dezelfde weg volgen. De 2 sierlijsten links en rechts van het middenconsole kan je voorzichtig lostrekken, hieronder zitten schroeven van het middenconsole waar de schakelaars zitten. Let wel op, aangezien het buiten koud is breekt plastic veel sneller, dus of doen als het buiten weer warm is, of zorgen dat het plastic wat warmer is (in een verwarmde garage of ff verwarmen met een föhn) Quote
dude-nl Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 Hierover trouwens een vraag. Zijn deze knoppen bij de facelift 2007 ook verlicht? Zoals achteruit verwarming, stoelverwarming etc etc. Dit is bij mij donker en eigenlijk als normaal aangenomen... Quote
Crum Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 ik denk t haast wel, zelfs bij een de oude picanto zijn de knoppen verlicht, dus waarom niet bij een luxere sorento? Quote
dude-nl Posted December 2, 2011 Posted December 2, 2011 Oeps, mijn fout... Knoppen zijn wel verlicht. Alleen de knoppen op mijn stuur niet. Dit was wel op mijn vorige auto (BMW). Zo te zien bij de Sorento niet... Quote
Recommended Posts