chris Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 hallo ik wil me ff langs deze weg voorstellen,ik ben chris en net lid van het forum. ik heb een sportage 2.0 16v van bouwjaar 2006 hij loopt op lpg(goedgekeurde installatie)welke perfect bevalt ben autoschadehersteller van beroep en woonachtig in amersfoort,ik hoop dat ik me via deze weg een klein beetje heb kunnen voorstelen en dat we elkaar op een meeting mogen ontmoeten. Quote
Tazteam Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 Hallo Chris Allereerst welkom hier op het forum. Leuk dat je jezelf even voorsteld aan de rest van de gebruikers, zo weten we tenminste wat ze rijden en wat ze doen in hun dagelijks leven. Ik denk dat we elkaar nog wel vaak via het forum zullen spreken, gezien de werkzaamheden die je dagelijks doet, en aangezien ik graag wat hobby, zal ik zeker met wat vragen gaan komen. Gelijk maar de eerste vraag: is jouw Sportage een 4wd of 2wd?? Het is puur uit nieuwsgierigheid hoor Veel plezier hier, en met je Sportage.........veel plezierige, maar vooral veel veilige kilometers. Philip Quote
pd2ryp Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 Hallo Chris, Welkom bij de club en veel plezier en veilige kilometers met je sportage. gr willem Quote
chris Posted June 17, 2007 Author Posted June 17, 2007 hallo philip mijn sportage is een 2wd,waarom?ik had vernomen dat de 2wd met 2 litermotor niet een al te geweldige constructie zou zijn dus vandaar mijn keuze voor de 2wd.en een andere motor(diesel)is me net te duur in de wegenbelasting vandaar Quote
Tazteam Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 hallo philip mijn sportage is een 2wd,waarom? Hallo Chris, Deze vraag stel ik omdat niet duidelijk is wat voor type je hebt. Omdat de Sportage zowel 4wd als 2wd leverbaar is en elk ander model alleen 4wd of juist alleen 2wd is. Maar daarom gaan we elkaar wel vaker tegenkomen, ik zit in de algemene commissie en deze behartigd de 2wd modellen, dus ook die van jou Daarom mijn vraag. Philip Quote
Recommended Posts