Jump to content

4x4 DRIVERS georganiseerd door Kia Nederland

Recommended Posts

Posted

Kia Nederland organiseert via 4x4 Drivers cursussen en trainingen om de Sorento beter te leren kennen.

KiaClub Nederland zou dit ook kunnen organiseren tegen een goedkoper tarief, :? . ??

Heeft iemand die dit leest ervaring / deelgenomen met / aan een van de activiteiten die Kia Nederland heeft georganiseerd??

Ik ben benieuwd!

Posted

Op zaterdag 19 mei jl. inderdaad deelgenomen aan een door Kia Nederland georganiseerde 4x4 driving course/Beekse Bergen/Hilvarenbeek

Off-Road training professioneel georganiseerd, uitbesteed aan 4X4 drivers off-road company/Soest (Richard Wortel); tarief: 190 euri (2 pers.)

In Auto Review nr. 2007/7 staat daar nog een artikeltje over....

Kia Club organiseert ook dergelijke driving courses (september?); Andre (momenteel op vakantie) weet daar meer van.......

Sorento is echt een beer in het terrein, veel geleerd! :wink:

Posted

Beste Ed,

Wij organiseren ook diverse ritten. Veel goedkoper dan Kia Nederland.

Het volgende Kia Event is 16 september.

Tevens hebben wij contact met een organisatie die ook cursussen geeft. Ook goedkoper dan Kia Nederland.

Is er interesse dan kan ik het wel even informeren wat precies de kosten momenteel zijn.

Posted

Altijd geinteresseerd! :wink:

Zondag 16 september....weet je al waar dan het Kia Event definitief wordt gehouden? Iets van de Maasvlakte?

Laat even op tijd weten ivm. mijn vele uithuizigheid.....

Guest schoenmakertje
Posted

misschien een stommevraag :shock: maar 'maasvlakte'is dat net zo heuvelig als beekse bergen of 't rooie meer, waar kia nederland 't organiseerd? (dat is dus echt bij mij om de hoek...) of is 't vlak! :P

frans

Posted

Frans,

Het terrein is een klei- en zandopslag. Een enkele heuvel is opgeworpen. Verder is er veel water.

Modder en zand genoeg om wat trails te maken.

Hier wat foto's voor een indruk:

Foto-ZK6USRCL.jpg

Foto-JMVINANR.jpg

Foto-QKMEJBCX.jpg

Foto-EBGJI7SH.jpg