Ga naar inhoud

4x4 DRIVERS georganiseerd door Kia Nederland


Ed

Aanbevolen Berichten

Kia Nederland organiseert via 4x4 Drivers cursussen en trainingen om de Sorento beter te leren kennen.

KiaClub Nederland zou dit ook kunnen organiseren tegen een goedkoper tarief, :? . ??

Heeft iemand die dit leest ervaring / deelgenomen met / aan een van de activiteiten die Kia Nederland heeft georganiseerd??

Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op zaterdag 19 mei jl. inderdaad deelgenomen aan een door Kia Nederland georganiseerde 4x4 driving course/Beekse Bergen/Hilvarenbeek

Off-Road training professioneel georganiseerd, uitbesteed aan 4X4 drivers off-road company/Soest (Richard Wortel); tarief: 190 euri (2 pers.)

In Auto Review nr. 2007/7 staat daar nog een artikeltje over....

Kia Club organiseert ook dergelijke driving courses (september?); Andre (momenteel op vakantie) weet daar meer van.......

Sorento is echt een beer in het terrein, veel geleerd! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Ed,

Wij organiseren ook diverse ritten. Veel goedkoper dan Kia Nederland.

Het volgende Kia Event is 16 september.

Tevens hebben wij contact met een organisatie die ook cursussen geeft. Ook goedkoper dan Kia Nederland.

Is er interesse dan kan ik het wel even informeren wat precies de kosten momenteel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast schoenmakertje

misschien een stommevraag :shock: maar 'maasvlakte'is dat net zo heuvelig als beekse bergen of 't rooie meer, waar kia nederland 't organiseerd? (dat is dus echt bij mij om de hoek...) of is 't vlak! :P

frans

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...