michael85 Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Afgelopen vrijdag heb ik een testritje mogen maken in een Rio van 2006. Ik heb hem genomen en hoor nu ook bij de Kia club. Alleen zit ik nog met 1 vraag: In het dashboard naast de alarmlichten zit een gleuf... Weet iemand waar deze voor is?? Hier heb ik een foto bijgevoegd met de gleuf omcirkeld. Quote
Smart Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Ik gleuf voor het handig opbergen van pasjes (geen creditcards). 1 Quote
michael85 Posted November 7, 2011 Author Posted November 7, 2011 Ik gleuf voor het handig opbergen van pasjes (geen creditcards). Haha bedankt!! Ik kon het zo snel niet vinden en ben vergeten het aan de dealer te vragen. Volgende week kan ik hem ophalen. Quote
Remko .me Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Haha, geniaal! Das toch echt weer zo'n ding waarvan je denkt, je hebt er veen f*** aan, maar het is wel kick om te vertellen: Ik heb een pasjeshouder. Quote
Crum Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 makkelijk om ff je kaartje van de parkeergarage in te stoppen..of je moet hm vast houden waardoor die wat kan kreuken.. Quote
Remko .me Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 makkelijk om ff je kaartje van de parkeergarage in te stoppen..of je moet hm vast houden waardoor die wat kan kreuken.. Ja want die kaarten die krijg je ook terug na het uitrijden.. lol Quote
Recommended Posts