B@rt Geplaatst 12 November, 2011 Geplaatst 12 November, 2011 Hallo, Ik ben sinds 2 weken trotse rijder van de nieuwe Rio, toen ik hem zag was ik gelijk verkocht. De gekozen uitvoering is de 1.2 benzine (dit ivm met lease en dus 14% bijtelling) Nu ben ik benieuwd of er al mensen zijn die over chiptuning nagedacht hebben, of het uberhaupt kan en of er in dat geval mensen zijn die het al gedaan hebben?? ik ben erg benieuwd naar de reacties! Groeten Bart Quote
bigwade Geplaatst 12 November, 2011 Geplaatst 12 November, 2011 Zoek hier even op chiptunen of algemeen via google. Voor benzine motoren zonder turbo heeft tunen doorgaans weinig tot geen zin. Quote
Alex VB Geplaatst 12 November, 2011 Geplaatst 12 November, 2011 De "winst" die met tunen behaalt wordt bij een niet turbo motor is idd verwaarloosbaar volgens de experts.. Het is ondanks dat advies echter mogelijk toch een stijging in vermogen en daling in verbruik te realiseren. Het is wel zaak je goed te laten informeren. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.