Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo allemaal,graag wil ik ff mijn "ei"kwijt betreffende de trage voortgang als het gaat om het aanmelden bij de club en de goedkeuring van mijn aanvraag,duurt het altijd zo lang(+-4wkn)om actief lid te mogen worden?vind het wel aan de lange kant.

hoop dat er iemand is die me dit uit kan leggen.met vr gr chris

Posted

Hallo Chris,

Andre, de motor van de club, is een paar weken met vakantie.

Daarom loopt het wat langer.

Tevens zijn er wat verschuivingen in het bestuur geweest, en dat moet eerst op orde voordat er verdere stappen ondernomen worden.

Maar ben wel blij dat je bij de club wilt horen, daarom WELKOM !!!

Hopelijk een antwoord waar je iets mee kan.

Philip

Posted

allereerst van harte bedankt voor je reactie,fijn dat er mensen zijn die het leuk vinden om nieuwe leden te verwelkomen.....BEDANKT

Posted

Graag gedaan, ik vind het zelf ook altijd wel leuk als ik ergens mezelf aanmeld, dat ik dan welkom geheten wordt.

Hopelijk gaan we elkaar in de toekomst tegenkomen op een of ander event van de club, zou zeer leuk zijn.

En ik heb begrepen dat je een 2wd hebt, dan ga ik toch proberen ook voor jou iets op zo'n event te betekenen.

Zit immers in een commissie die de belangen voor 2wd behartigd.

Groeten vanuit een voorlopig droog Breda.

Philip

Posted

hoi philip kan je me op de hoogte houden wanneer er een meeting is voor de 2wd,kan ik me daar meteen voorstellen aan de rest van de 2wd-ers

lijkt me wel leuk,en tegen die tijd is het lidmaatschap ook wel goedgekeurd denk ik,

groetjes uit een nat amersfoort

Posted

Chris,

Zoals Philip zei, ik ben even weggeweest. Verder loopt momenteel nog niet alles gladjes. Nieuwe secretaris en penningmeester en verder is het vakantietijd. We hebben nog niet de gelegenheid om zaken af te stemmen en over tedragen. Sommige zaken moeten ook formeel gebeuren en kost enige tijd.

Dus enig geduld en alles komt hopenlijk weer op orde.

Sorry voor het ongemak ook voor de andere nieuwe leden.