Smart Geplaatst 30 November, 2011 Geplaatst 30 November, 2011 Het was inderdaad ook wel een onhandig moment zo vlak voor de feestdagen. Klopt ook wel, was ook wel veel kunst en vliegwerk voor nodig, aangezien wij ook aansluitend en in een eerder stadium geboekt, een aantal dagen Winterberg hadden geboekt. Nu hebben we dus twee keer de boel moeten omgooien. We gaan gewoon in 2012! Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 2 December, 2011 Geplaatst 2 December, 2011 En Winterberg kan gewoon doorgaan Smart? Quote
Smart Geplaatst 2 December, 2011 Geplaatst 2 December, 2011 Natuurlijk, drie keer omboeken is scheepsrecht.....! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 3 December, 2011 Geplaatst 3 December, 2011 Veel plezier in Winterberg dan Smart. Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Je kan nu je nieuwe winterbanden uit proberen. Quote
Smart Geplaatst 3 December, 2011 Geplaatst 3 December, 2011 Je kan nu je nieuwe winterbanden uit proberen. Bedankt WT! Misschien hebben we sneeuw. In ieder geval meer kans dan in NL. Nee, de winterbanden die ik afgelopen week heb aangeschaft waren voor het autootje (Citroën C1) van mijn vrouw. Ik rij sinds 2010 met winterbanden onder de Venga. Deze bevallen trouwens prima. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.