picanto3 Geplaatst 25 November, 2011 Geplaatst 25 November, 2011 Beste Picanto forum gebruikers, Ik overweeg om een buitentemperatuurmeter in te bouwen in mijn Picanto Comfort. De beste plaats om de temperatuurvoeler te plaatsen is of bij de spiegel (in de rijwind) of onder de (voor)bumper. Om dit mogelijk te maken moet er een doorvoer komen vanaf het dashboard naar of de spiegel of de bumper. Wie weet hoe en waar ik het beste een dergelijke doorvoer kan maken? Dank voor jullie reactie. Groet, Patrick Quote
Smart Geplaatst 25 November, 2011 Geplaatst 25 November, 2011 Een buitenvoeler moet in ieder geval niet beïnvloedt worden door koude/warme rijwind, daarom is plaatsing achter de bumper - niet achter de grill - volgens mij de beste plek om in te bouwen. Quote
bigwade Geplaatst 25 November, 2011 Geplaatst 25 November, 2011 Dan natuurlijk de vraag, waar zit de originele ? Er zijn toch wel pica's met zo'n ding ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.