Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio Installatie Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

we hebben het steeds over andere audio,s maar wat voor audio zit er standaard in de rio.pioneer ..............

en kunnen daar ook zwaardere speakers op.

Standaard geen Pioneer helaas,

Geplaatst

Welke pioneer? Want ik vermoed dat daar wel zwaardere speakers op kunnen ja :)

Als het de f930 is geeft die al 50 watt per uitgang.

Heb jij de oude radio nog, staat daar nog wat op van gegevens...

Geplaatst

Heb jij de oude radio nog, staat daar nog wat op van gegevens...

Ja heb ik.

Buiten het type nr: AM110IHEE niet echt info.

Valt verder weinig over te vinden..

Weet alleen dat het van Hyundai Mobis afkomt maar op hun site ook weinig te vinden.

Geplaatst

Ja heb ik.

Buiten het type nr: AM110IHEE niet echt info.

Valt verder weinig over te vinden..

Weet alleen dat het van Hyundai Mobis afkomt maar op hun site ook weinig te vinden.

Mmmm, jammer.

Ik gaat eerst de speakers inb met de org HU.

Ff sparen voor een nieuwe 2 din.

Dus was benieuwd of er wattages op staan.

Daarna sub erin, heb geen haast.

Eerst maar de speakers.

Geplaatst

Morgen wordt mijn Rio onder handen genomen door Brian. (www.brian.nl)

Ben benieuwd. Er gaat voorin een Gladen RS 165 setje in (tweeters in de deuren, net als de foto's in dit topic) en achterin Gladen 165 setje (zonder tweeters dus).

Alles wordt aangesloten op de standaard HU (Rio Plus pack).

Ik ben benieuwd!

Geplaatst

Ben benieuwd. Er gaat voorin een Gladen RS 165 setje in (tweeters in de deuren, net als de foto's in dit topic) en achterin Gladen 165 setje (zonder tweeters dus).

Ik ben benieuwd!

Ik ben benieuwd!Ik heb ook een offerte binnen van brian maar twijfel er nog over.Ze zijn qua montage best duur 100 e per uur x 5 .Weet niet hoelang je kwijt bent voor het vervangen van 4 speakers en de hu.
Geplaatst

Ik ben benieuwd!Ik heb ook een offerte binnen van brian maar twijfel er nog over.Ze zijn qua montage best duur 100 e per uur x 5 .Weet niet hoelang je kwijt bent voor het vervangen van 4 speakers en de hu.

HU plus speakers duurt wel even hoor. Alles moet open en custom fit gemaakt worden. En het moet nog netjes en zonder beschadigingen ook.

Geplaatst

De HU wordt bij mij niet vervangen (standaard HU blijft zitten). Het gaat alleen om de speakers. Om die te installeren (dus speakers + montage + demping in deuren) betaal ik rond de 500 euro.

Geplaatst

De HU wordt bij mij niet vervangen (standaard HU blijft zitten). Het gaat alleen om de speakers. Om die te installeren (dus speakers + montage + demping in deuren) betaal ik rond de 500 euro.

Die speakers voor zijn al 170 toch? Dan achter ws rond de 120?? Ziet je al op 290. Dan nog mdf pasringen en demping zeg 60 euro.

vervolgens moet alles open en goed gemonteerd worden met diverse montage materiaal want ws leggen ze ook nieuwe speaker kabels. Dit duurt zo een uurtje of 3 a ofzo.. zeg arbeids loon 50 euro per uur.. klopt wel aardig...

Anders moet je gewoon nog ff rondkijken het is niet voor niets een offerte ;)

Geplaatst

Ja setje voor kost 170 euro, setje achter 90. Dus 260 euro. Dan nog demping en ringen en montage natuurlijk. Hij gaf aan het in een dagdeel klaar te hebben. Dus max 4 uur werk.

Vind het een nette prijs.

Geplaatst

Ja setje voor kost 170 euro, setje achter 90. Dus 260 euro. Dan nog demping en ringen en montage natuurlijk. Hij gaf aan het in een dagdeel klaar te hebben. Dus max 4 uur werk.

Vind het een nette prijs.

Bij jou is het ook een nette prijs.Ik ga denk maar even onderhandelen aan montage prijs als jij 50 e per uur betaald en ik 100 e per uur.

Aardig verschil

Geplaatst

Bij jou is het ook een nette prijs.Ik ga denk maar even onderhandelen aan montage prijs als jij 50 e per uur betaald en ik 100 e per uur.

Aardig verschil

Het is een gok he.

Welke speakers krijg je en wat ga je precies waar laten monteren?

Als er allerlei zaken met custom kunststof gedaan moet worden ben je al gauw stuk duurder uit.

Geplaatst

Het is een gok he.

Welke speakers krijg je en wat ga je precies waar laten monteren?

Als er allerlei zaken met custom kunststof gedaan moet worden ben je al gauw stuk duurder uit.

Niks aparts met custom spul.

Pioneer F30BT 1399,-

Inbouwpaneel 175,-

Stuur interface 75,-

USB interface 100,-(optioneel, de originele USB aansluiting kan gebruikt worden)

Speakers voor RS 165 170,-

Speakers achter RC 165 90,-

Dempingsmateriaal 50,-

Inbouwringen 80,-

Set A-stijlen Prijs opgevraagd, helaas nog geen antwoord.

Inbouw 510,-

Geplaatst

Niks aparts met custom spul.

Pioneer F30BT 1399,-

Inbouwpaneel 175,-

Stuur interface 75,-

USB interface 100,-(optioneel, de originele USB aansluiting kan gebruikt worden)

Speakers voor RS 165 170,-

Speakers achter RC 165 90,-

Dempingsmateriaal 50,-

Inbouwringen 80,-

Set A-stijlen Prijs opgevraagd, helaas nog geen antwoord.

Inbouw 510,-

mm denk dat je dan beter voor f930 bt kan gaan bij de dealer ;) Daar zit de USB, Stuur interface en paneel al bij.

Paneel is 169 euro http://www.cyber-seller.nl/kia-rio/dubbeldin-inbouwpaneel-kia-rio-2011-p-34415.html

Geplaatst

mm denk dat je dan beter voor f930 bt kan gaan bij de dealer ;) Daar zit de USB, Stuur interface en paneel al bij.

Paneel is 169 euro http://www.cyber-sel...11-p-34415.html

Ja adviesprijzen he.Heb de f30bt al voor 950 te koop zien staan en das op loopafstand van m'n huis
Geplaatst

Je inbouw prijs valt opzich wel mee. Hou er rekening mee dat dit ws een hele dag duurt. Dan zit je aan een prijs van 63,75.

Komt ong wel overeen met de geschatte prijs van sluuz waar hij maar ong 3 uur mee bezig zal zijn.

170 (front)+ 90(rear) + 60(demping montagemateriaal etc) = 320

500 - 320 = 180 / 3 = 60

Geplaatst

Je inbouw prijs valt opzich wel mee. Hou er rekening mee dat dit ws een hele dag duurt. Dan zit je aan een prijs van 63,75.

Komt ong wel overeen met de geschatte prijs van sluuz waar hij maar ong 3 uur mee bezig zal zijn.

170 (front)+ 90(rear) + 60(demping montagemateriaal etc) = 320

500 - 320 = 180 / 3 = 60

Ja als je het zo bekijkt.

Denk er nog even over na 2300 euro is een aardig bedrag maar dan heb je er wel wat leuks voor.

Geplaatst

Ja als je het zo bekijkt.

Denk er nog even over na 2300 euro is een aardig bedrag maar dan heb je er wel wat leuks voor.

Tja het is en blijft een offerte ;) Je weet precies wat je wilt dus je kan natuurlijk ook die lijst met onderdelen doorsturen naar andere tenten en kijken wat daar uit komt.

Ik ben bij AMS gegaan omdat ik daar een goed gevoel bij had en ik het betaalbaar vond. Had ik bij aantal andere minder.

Geplaatst

Ik ben benieuwd!

Ik ben ook heel erg benieuwd! En wat als de HU ook grote veroorzaker blijkt te zijn van het slechte geluid?

Geplaatst

Ook ik ben erg benieuwd naar het resultaat van 'Sluuz' z'n ombouw! Hoop dat het slechte geluid met alleen goede speakers opgelost is ipv van alles te moeten vervangen.

Geplaatst

Ook eens een offerte opgevraagd bij Autoprotech in Deventer.

Kosten kwamen op +- €270 voor de inbouw van de speakers met handgemaakte mdf pasringen en bijbehorende materialen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...