de Zwoeger Posted December 2, 2011 Posted December 2, 2011 De titel zegt het al, Van een dikke s60 uit 2006 naar een mooie rio superpack. De keuze was niet makkelijk maar het scheelt 350 eurootjes in de maand,ben een echte liefhebber van auto's maar het moet wel betaalbaar blijven. En zo zei ik een dag tegen m,n vrouw we gaan kia rijden,kia zei ze dat ziet er niet uit. Toch me stoute schoenen aangetrokken en haar meegenomen naar de dealer en een proefritje gemaakt en binnen een uur was de koop rond. Medio februari komt ie!!! kan nu al niet wachten................gewoon een superauto met 17 inch eronder. Het word een zilverkleurige. Groetjes Quote
Wimis on Posted December 2, 2011 Posted December 2, 2011 Hallo Zwoeger, wat is een dikke s60 veel plezier alvast met de Rio en hier op dit gezellige forum. Groet Wim Quote
Guest Angelique Posted December 2, 2011 Posted December 2, 2011 Hallo Zwoeger, wat is een dikke s60 veel plezier alvast met de Rio en hier op dit gezellige forum. Groet Wim Ein Veulvaeu Welkom meneer Zwoeger Quote
Marc-T4 Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Welkom Zwoeger, Zelf ook de overstap gemaakt van 'dikke' V40 T4 en ik moet zeggen...nog geen moment spijt. Ik rij nu zo'n anderhalve week in mijn nieuwe Rio 1.2 en bevalt zeer goed! Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop! Quote
Azzaro Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Gelijk heb je!!! Het zijn geen tijden meer om met zware benzine- of mazoutverslindende motoren rond te snorren... Veel plezier met de Rio, toffe wagen!!! Quote
de Zwoeger Posted December 4, 2011 Author Posted December 4, 2011 Ja en ik moet zeggen de Kia valt mij helemaal niet tegen in trekkracht,ik had een test van de ANWB gezien op internet,en die man liep maar te klagen dat ie trekkracht tekort kwam bij de 1.2 benzine. Ik vind de lijn in de auto ook erg stoer. Groetjes Quote
Marc-T4 Posted December 5, 2011 Posted December 5, 2011 Ik vind de lijn in de auto ook erg stoer. Zeker,helemaal mee eens!! Ik ben dan ook voornamelijk voor de 'lijn' gevallen en dan met name zijn 'kontje' Quote
truckertje Posted December 5, 2011 Posted December 5, 2011 Welkom en veel plezier met je nieuwe aanwinst, Groetjes Quote
Titanium69 Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 Wij hebben ook onlangs onze prive-auto Volvo V40 2.0T Prestige met pijn in ons hart ingeruild voor een Nieuwe compacte Kia Picanto 1,2 Het scheelde gewoon teveel op jaarbasis. Dat is wel ff wennen van 163 PK naar 82 PK , maar m'n echtgenote is er heel blij mee. Zakelijk blijven we wel Volvo rijden ........ Quote
kek Kiaatje Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 toch grappig om te zien dat mensen een overstap maken naar een kleinere auto en dan voor een Rio kiezen. Ik moet helemaal toegeven kwa comfort en interieur (looks) heb eigelijk geen dure luxe wagen meer nodig . Het rijdt gewoon prima.. goede keus gemaakt! Quote
Recommended Posts