Jump to content

Recommended Posts

Posted

Afgelopen woensdag heb ik mijn picantootje opgehaald. Het karretje rijdt fijn, maar ik mis toch wel cruise control. Heeft iemand toevallig voordelig ergens laten inbouwen, of blijft het bij de 649 euries vd dealer?

Posted

Afgelopen woensdag heb ik mijn picantootje opgehaald. Het karretje rijdt fijn, maar ik mis toch wel cruise control. Heeft iemand toevallig voordelig ergens laten inbouwen, of blijft het bij de 649 euries vd dealer?

Ik heb geen ervaring met cruise control van derden, maar vind de cruise control van kia echt top. Heb deze meteen in laten bouwen. Je kan versnellen en minderen in stappen van 1km/u en 10km/u dus je kan heel gemakkelijk aanpassen aan anderen.

Andere handige functie is dat je drie snelheden kan inprogrammeren. Bijvoorbeeld 50 / 80 / 100

Enige minpunt vind ik dat de module elke keer dat de auto gestart word weer moet worden geactiveerd. Het is een kleine handeling (hendel van je af duwen) maar toch jammer dat hij niet gewoon altijd aan staat.

Posted

Wim heeft CC op de Sportage2.

Ik kan mij goed voorstellen dat je dat nu mist (als je het eerder hebt gehad)

Ik vind CC helemaal geweldig :clap:

Ik denk dat het die 600 euro dubbel en dwars waard is.

Posted

Heb ik door de dealer laten inbouwen, 1 uit de accesoire catalogus. Werkt prima!
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Helaas wel ja, 649,-

Maar, het is wel beter dan zonder CC rijden, je leeft maar 1 keer he,.... :cool2: