Guest Paul van Gils Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Nou, hier is dan de vervanger voor onze 'probleem Picanto' Hij loopt als een zonnetje, we zitten nog iets hoger, de bagageruimte is groter en ik denk dat we h??l veel plezier aan dit karretje gaan beleven! Groetjes Paul en Silvia Quote
BaBaCC Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 Hoi Paul, Nogmaals jammer dat het Picanto-avontuur zo is ge?indigd, maar ik jullie veel plezier met de Panda toe. Groeten, Barry Quote
BaBaCC Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 Hoi Paul, Nogmaals jammer dat het Picanto-avontuur zo is ge?indigd, maar ik jullie veel plezier met de Panda toe. Groeten, Barry P.S. Hele mooie kleur!! Quote
LeFouduVolant. Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 ... dat gebeurt als je het klienteel behandelt als onmondige dummies ( met de vermelding dat die tijd reeds lang tot het verleden behoort ) ... Een nette min voor KIA en overigens succes met de panda ... Eve ... Quote
Tazteam Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 Hey Paul, Veel plezier met je Panda. Hopelijk een stuk minder problemen dan met jouw maandagochtendmonster. Groeten Philip Quote
Guest Paul van Gils Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 Nou, na een half jaar Panda rijden wil ik jullie graag onze ervaring laten weten. We hebben inmiddels 9.300 km gereden. Vooral de laatste tijd erg veel korte stukjes en er zit een vakantie in Duitsland bij. Gemiddeld hebben we 1:15,2 gereden, de zuinigste: 1:18,44 de onzuinigste: 1:13,25. De garage hebben we sinds de aflevering niet meer gezien, totaal geen storingen of mankementen. Het oliepeil staat ook nog steeds op dezelfde stand. Tsja, zo hoort het natuurlijk/ eigenlijk is dat normaal als je een nieuwe auto koopt ( ook al is het geen auto van 30.000 of duurder.) Kortom, we hebben erg veel plezier van ons autootje en zijn de Picanto eigenlijk wel vergeten. We zijn lid van de Pandaclub geworden en hebben al een toerrit met wokavond bezocht, in april doen we een puzzelrit, best grappig. . . . Groetjes Paul en Silvia Quote
Recommended Posts