Ga naar inhoud

terugroep aktie voor Carens?


AntonV

Aanbevolen Berichten

Op het internationale Kia Forum kwam ik deze posting tegen:

(In de VS en Canada heet de Carens RONDO)

SUBJECT:

GROUP

MODEL

Service Campaign

Rondo (UN) 2007/2010MY

NUMBER

DATE

SC 093

December 2011

VOLUNTARY SERVICE CAMPAIGN

PREVENTIVE SERVICE AGAINST CORROSION OF REAR CROSS MEMBER (SC093)

This Service Campaign provides information relating to Rondo (UN) vehicles built from September 15, 2006 to October 14, 2010 and provides a procedure to apply additional anticorrosion protection to the rear cross member. Owners of 2007-2010MY Kia Rondo (UN) vehicles currently registered in the 21 states which are known to use heavy amounts of road salt are being notified to schedule an appointment with the nearest Kia dealer. The 21 states are: CT, DC, DE, IA, IL, IN, MA, MD, ME, MI, MN, MO, NH, NJ, NY, OH, PA, RI, VT, WI, WV. This TSB outlines the service procedure for applying cavity wax to the rear cross member.

Kennelijk iets mis met de ophanging van her reservewiel???

Link naar reactie
Delen op andere sites


t gaat over het achterste sub-frame, maar hier in NL hoeft bovenstaande niet.

Bedankt, ik dacht in de USA hoeft het alleen in de staten waar ze veel zout strooien en wij er hier ook n iet zuinig mee zijn, het hier misschien

ook zou moeten.

Anton

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Bedankt, ik dacht in de USA hoeft het alleen in de staten waar ze veel zout strooien en wij er hier ook n iet zuinig mee zijn, het hier misschien

ook zou moeten.

Anton

Hallo, hier een KIA ( Carens) rijder vanuit België...

Heb vandaag een bericht van KIA "Family-like Care" ontvangen dat ik mijn wagen Carens mag binnenbrengen voor controle aan het achterste sub-frame.

Reden van deze actie is om de corrosiebestendigheid van sub-frame, een onderdeel van de ophanging, te verbeteren met het oog op de toename van de steeds slechtere weersomstandigheden in de winter en het frequenter gebruik van zout op de openbare weg.

In Nederland ook iemand zulk een bericht ontvangen?

Groeten

Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 jaar later...

kreeg vandaag de mail van de Kia dealer alhier, mooie service toch?

Goedemiddag,

De campaign is inderdaad van toepassing op uw auto. Wij gaan het kosteloos voor u in orde maken. He gaat tussen een uur, en anderhalf in beslag nemen.

Wij zijn aan het plannen vanaf woensdag 27-02.

Wanneer schikt het u ?

Met vriendelijke groet,

Eduard Harreman

Auto Binnenmaas

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...