RioTom Geplaatst 3 Mei, 2012 Geplaatst 3 Mei, 2012 1 emmer met de juiste hoeveelheid shampoo en dus schoon water. De andere emmer om de handschoen uit te spoelen (dus uiteindelijk vies water) 1 Quote
Presiozo Geplaatst 3 Mei, 2012 Geplaatst 3 Mei, 2012 1 emmer met de juiste hoeveelheid shampoo en dus schoon water. De andere emmer om de handschoen uit te spoelen (dus uiteindelijk vies water) haha inderdaad zoals het klinkt, daar ging ik al vanuit maar wist het niet zeker. bedankt! Quote
Mel_Rio Geplaatst 3 Mei, 2012 Geplaatst 3 Mei, 2012 Ik ben van plan hem in zo'n was box te gaan wassen, daar hebben ze zo'n borstel met lang handvat waar water uitkomt. Is dat een betere keus dan de wasstraat of is dat net zo erg? In tegenstelling tot de ideeën van meeste mensen, was ik gewoon mijn Rio in zo'n wasbox met die borstel waar veel schuim uitsroomt.. In 2 maanden tijd die ik mijn Rio in bezit had, heb ik in totaal tot nu toe 6 keer mijn auto daar gewassen maar nooit krassen gevonden. Je moet wel die borstel heel voorzichtig op je auto vegen. Dus niet te hard inwrijven. Voordeel van wasbox is dat je daarna de auto met hotwax kunt doen en als finishing, de auto met osmose water kan afspoelen zodat er achteraf geen witte vlekjes kunnen ontstaan. Maar dit is natuurlijk je eigen risico. Hoe je je auto wilt wassen, moet je zelf bepalen. Quote
Dutch Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 haha inderdaad zoals het klinkt, daar ging ik al vanuit maar wist het niet zeker. bedankt! Ik zou zeggen probeer het eens een keer , ik weet bijna zeker dat je het nooit meer anders doet. Je houd namelijk je auto kras en swirll vrij, swirlls zijn de krasjes in de vorm van een circel die je bij de meeste auto's ziet als ze in de zon staan, haalt je hele glans weg. Nogmaals kijk eens bij carclean. Quote
blackviper Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Ik zou zeggen probeer het eens een keer , ik weet bijna zeker dat je het nooit meer anders doet. Je houd namelijk je auto kras en swirll vrij, swirlls zijn de krasjes in de vorm van een circel die je bij de meeste auto's ziet als ze in de zon staan, haalt je hele glans weg. Nogmaals kijk eens bij carclean. Is carclean van jou ofzo? Quote
Dutch Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Is carclean van jou ofzo? Was dat maar waar, die gast rijd in een hele dikke audi R8, alleen je kan daar veel leren over het ondehouden van je auto, genaamd detailen. Is ook een hele leuke hobby, als je er goed in bent kan je er zelfs wat aan verdienen. Quote
blackviper Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Was dat maar waar, die gast rijd in een hele dikke audi R8, alleen je kan daar veel leren over het ondehouden van je auto, genaamd detailen. Is ook een hele leuke hobby, als je er goed in bent kan je er zelfs wat aan verdienen. Ow je kent hem wel dus? Je krijgt reclame inkomsten? Quote
Remko .me Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Als je in de detailingwereld zit ken je Tim, carclean is echt een goed bedrijf met goed advies en service. Ik durf daar wel voor in te staan. Dus heeft niks met reclame te maken, zij verdienen dit door hun goede service! Quote
Dutch Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Als je in de detailingwereld zit ken je Tim, carclean is echt een goed bedrijf met goed advies en service. Ik durf daar wel voor in te staan. Dus heeft niks met reclame te maken, zij verdienen dit door hun goede service! Inderdaad Tim, ik ken Tim wel maar Tim kent mij niet, heel af en toe bestel ik iets. Quote
blackviper Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Viel mij gewoon op dat het nogal regelmatig herhaald werd. Quote
Dutch Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Viel mij gewoon op dat het nogal regelmatig herhaald werd. Ik zal het niet meer doen hoor. Quote
blackviper Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Ik zal het niet meer doen hoor. haha moet jij weten Quote
blackviper Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Dit soort krassen onstaan in de wasstraat http://lp1.pinkbike....p4pb7635882.jpg ERROR The requested URL could not be retrieved While trying to retrieve the requested URL the following error was encountered: Invalid HostnameSome aspect of the requested URL is incorrect. Possible problems: Name is unknown Quote
Dutch Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Oei volgens mij doe ik iets niet goed, als ik hem aanklik krijg ik de foto, heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van. Quote
Jolinar Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Oei volgens mij doe ik iets niet goed, als ik hem aanklik krijg ik de foto, heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van. Bij mij doet hij de foto het wel. Quote
blackviper Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Apart.. zal wel aan instellingen liggen op werk.. Quote
Nimo Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Voor de luie mensen onder ons (incl. ikzelf) Op groupon vandaag een leuke handmatige autowasbeurt actie: http://www.groupon.nl/deals/rotterdam/Sol-Andalucia/16914930 Quote
haak Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 Dacht eraan om mn Rio door de McWash te halen hier in Den Haag. Maar ben bang dat m'n spiegels stuk gaan. Heb het met eerdere auto's gehad dat ze helemaal uitklapten door de borstels. Hebben mensen hier ervaring mee? Wil natuurlijk niet de elektro motortjes beschadigen van die dingen. Quote
Gast Rio_Brazil Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 Ik heb m'n Rio (wit) nu precies een jaar en ik heb deze uitsluitend door de wasstraat gehaald: wel een goede: Loogman in Amsterdam-Amstel (langs ring A10). Geen enkel probleem, maar nou is wit natuurlijk geen kritische kleur. Wel even de antenne van het dak halen Dit zijn ongeveer 15-20 wasbeurten geweest. Quote
Gast Jesse Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Ik heb ook negatieve ervaringen met McWash in Den Haag... Normalieter reed/rij ik altijd door de Anac wastraat in Rijswijk naast de Bogaard, hier heb ik nog nooit probelemen ervaren met verschillende auto's (al 6 jaar lang). Ruim een jaar geleden reed ik met m'n Bora in de buurt van de McWash en ik vond het wel een poging waard. Het was gelijk de eerste een laatste keer want tijdens het wassen hoorde ik een brekend/knappend geluid bij m'n spiegel vandaan komen en ja hoor; spiegelkapje gebroken. Sinds dien alleen nog maar bij de Anac geweest en nooit meer problemen gehad daar! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.