chris Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 hallo allemaal,ik probeer mezelf aan te melden voor het fifth dutch kia event.maar als ik het formulier invul en verstuur dan krijg ik een verwijzing naar margreet gort,die overigens geen lid meer is of iets voor de club betekend.............. iemand die me kan uitleggen wat ik nu moet doen? alvast bedankt en misschien tot 16 september groet chris Quote
Rio-man Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Je kunt een mailtje sturen naar een van de organisatoren van het event. Quote
AJ Mol Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Ik begrepen dat het nog niet geheel werkt. Ik heb nog geen nieuwe vergadering kunnen beleggen met de nieuwe penningmeester en secretaris en de andere. Dit moet besproken en uitgezocht worden. Verder is de kans groot dat de datum van het Kia Event verschoven wordt. Ik sta er alleen voor en alles is nog niet rond. Tevens heb ik momenteel op veel fronten druk. Dus nog even geduld en uitnodigingen en inschrijfformulieren worden rond gezonden. Quote
Guest schoenmakertje Posted August 30, 2007 Posted August 30, 2007 pfff ik hoop dat die dag verschoven wordt.. ik wil er nl best bij zijn, maar ik kan dus niet op 16 sept! dus wie weet! Frans Quote
Guest schoenmakertje Posted August 30, 2007 Posted August 30, 2007 ja ik leest ook net op de club pagina! Quote
Recommended Posts