Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

aanmelden kia event onmogelijk

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo allemaal,ik probeer mezelf aan te melden voor het fifth dutch kia event.maar als ik het formulier invul en verstuur dan krijg ik een verwijzing naar margreet gort,die overigens geen lid meer is of iets voor de club betekend..............

iemand die me kan uitleggen wat ik nu moet doen?

alvast bedankt en misschien tot 16 september

groet chris

Geplaatst

Ik begrepen dat het nog niet geheel werkt. Ik heb nog geen nieuwe vergadering kunnen beleggen met de nieuwe penningmeester en secretaris en de andere. Dit moet besproken en uitgezocht worden.

Verder is de kans groot dat de datum van het Kia Event verschoven wordt. Ik sta er alleen voor en alles is nog niet rond. Tevens heb ik momenteel op veel fronten druk. Dus nog even geduld en uitnodigingen en inschrijfformulieren worden rond gezonden.

• 2 weken later...
Gast schoenmakertje
Geplaatst

pfff ik hoop dat die dag verschoven wordt.. ik wil er nl best bij zijn, maar ik kan dus niet op 16 sept! dus wie weet!

Frans

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...