Picanto2011 Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 Hoi, Vandaag de winterbanden laten monteren, zie ik dat er condens in beide koplampen zit. Dat is mij een maand of twee terug bij 1 koplamp opgevallen. De wagen stond toen aan een zijde in de zon. Verder eigenlijk geen aandacht aan geschonken. Maar nu ..... Heeft iemand dat ook al geconstateerd ? Ben Quote
Guest Jeroen66475 Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 Het is mij een aantal keren opgevallen, meestal tijdens of na het autowassen. Quote
pica3deur Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 Is mij ook al een aantal keren opgevallen Quote
rms90 Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 Mijn Picanto heeft ook condens bij de koplampen. Verder eigenlijk ook nog geen aandacht aan geschonken. Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 Dit gaat veranderen. Regelmatig komt dit 'probleem' hier naar voren. Het gaat dan eigenlijk altijd om bezitters van nieuwe auto's die dit fenomeen voor het eerst constateren. OP de één of andere manier moet de luchtvochtigheid van de koplamp zich nog aanpassen. Na verloop van tijd, met het gebruik van de lampen en dus verwarming van de binnenzijde zal die condensatie minder worden. Onze auto is nu één jaar oud en bij ons is het condenseren nagenoeg verdwenen. Maak je er vooral niet druk om. Gebruik de zoekfunctie maar eens op dit forum, dan zul je zien dat jullie echt niet de enige zijn (ook niet het enige model). Quote
Recommended Posts