Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zag net op de kia site de nieuwe prijslijst voor de Picanto.

De accessoires pakketten zijn aanzienlijk goedkoper geworden.

Exterieur en style beide 200 euro per stuk goedkoper! Beide pakketten heten ook anders nm plus en super pack.

Comfort pakket blijft dezelfde prijs en naam.

Toen ik in november bij 3 kia dealers vroeg of de Picanto duurder/goedkoper zouden worden in 2012 werd mij door alle 3 verteld dat de totale prijs gemiddeld met 300euro zou stijgen.

Nou het is dus 400euro goedkoper en nu ook nog een actie met 5deurs voor 200euro i.p.v. 500euro dus met alle 3 de pakketten en 5deurs is het zelfs 700euro goedkoper!

Lekkere verkooppraatjes waren dat dus van de kia dealers....

Zag ook dat de picanto niet meer met 15inch banden/velgen afgeleverd word maar enkel nog met 14inch banden/velgen.>?

Vraag me alleen af waarom ze dat nou weer gedaan hebben want 15inch rijdt naar mijn mening vele malen fijner.

Zie ook de knie airback niet meer staan bij het style(superpack).

Posted

Ombouwen van 14 naar 15 inch kost dan weer € 700,00 meer......hahaha!

Vertrouw een verkoper nooit op z'n mooi blauwe ogen....! :blink::D

Guest Jeroen66475
Posted

Bij het comfortpakket zijn verdwenen: Actieve hoofdsteunen, zonnebrilhouder en de asbak met aansteker (ook niet meer in de andere paketten). Hiervoor in de plaats spiegels en deurgrepen in kleur. Kia gaat voor uiterlijk ipv functionaliteit :cool:

Posted

Hmm onze auto als je hem nu besteld is 400 euro goedkoper en we hebben hem nog niet eens!

Slim van ze om de "oude" folder er nog op te zetten waaruit je nog de voorraad auto's voor 400 euro meer kan kopen.

Beet je vaag. Toch gaan we kijken of we wat korting extra kunnen regelen, maar dat zal wel niet lukken.

Misschien zitten de items die niet meer in de paketten zitten er standaard op tegenwoordig. Ook is de ESC zit er niet standaard op, wat volgens sommigen er in 2012 er standaard op had moeten zitten.