dongelmaster Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Ik ben ik bezit van Kio Rio 2012 (vierdeurs) en heb 2 "stickers" (het voeld aan als sticker) op wielkassen zitten achter (aan iedere zijde 1). Vraag mij af of die er op horen, of dat het nog van dealer is (hij's 3 dagen oud). Vond ook overal nog plakkers en elastiekjes in interieur en spiegels. Ook vroeg ik mij af hoe ik op de achterklep een sticker die erg hard aanvoeld van de dealer kan vewijderen, (pulken lukt niet). Quote
Ferry82 Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 De stickers achter bij de wielkassen zijn volgens mij tegen steenslag. Schijnt een gevoelige plek te zijn??? Quote
elmerblues Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Sticker van de dealer eerst voorverwarmen met een fohn. Dan kan je hem eraf pulken. Lijmrestjes van de sticker verwijderen met wasbenzine (Niet met thinner!!). Stickers op de wielkasten laten zitten. Zit er af fabriek. Dat zijn de bekende maandverbandjes (BW uitspraak). Is tegen de steenslag. Quote
bigwade Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 http://www.kiaclub.nl/topic/6601-stickers-op-de-kia-sportage/sticker.PDF Quote
riodriver Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 ik heb met stikker verwijderaar een beetje gedaan ..perfect en idd ik had ook elastiekjes in de auto. en die deurstikkers zijn idd voor steenslag let maar is op veel merken hebben die daar zitten. Quote
Marc-T4 Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Heb net nog even bij de mijne gekeken,maar bij mij geen 'stickers' op de wielkassen. Heb t ook nog niet eerder gehoord of gezien. Misschien ff fotootje? Wel vond ik ook nog plastic zakjes en elastiekjes in het interieur. Sticker van de dealer zou ik bij de dealer eraf laten halen. Lijkt mij als je het zelf gaat doen en je krijgt beschadigingen,dit niet onder je garantie valt. Ik had nl het ''eco'' logo laten verwijderen bij de dealer,met als gevolg een kras op de achterklep. Werd natuurlijk geheel kosteloos verholpen,lees overgespoten. Quote
Joseph Posted January 14, 2012 Posted January 14, 2012 Inderdaad, bij mij zit het er ook op, het is doorzichtig beschermfolie tegen steenslag. Quote
Marc-T4 Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 Ja....correctie...zitten er wel op,maar kan me er niet aan storen. Zullen er niet voor niks op zitten denk ik dan. Quote
Recommended Posts