BaBaCC Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Ondanks de recente facelift van de Soul, heeft Kia Nederland wegens teleurstellende verkoopcijfers in ons land besloten, dit type binnen niet al te lange tijd uit het leveringsprogramma voor Nederland te halen. In onze omringende landen blijft de Soul vooralsnog wel leverbaar, maar bij ons is het einde van de Soul in zicht. Wel jammer dat dit type het in ons land klaarblijkelijk niet heeft gehaald en de consument de kwaliteiten van deze auto niet heeft weten te vinden of te waarderen. Het is en blijft een markante, veelzijdige en kwalitatief goede verschijning op onze wegen. De koper/berijder kan/kon zich met deze auto goed onderscheiden in het verkeer als zijnde "niet grijze muis"! Bedankt en jammer Soul! BaBaCC Quote
Smart Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 'Keep the Soul alive' gaat hier helaas niet op! Quote
Gé_ Posted January 22, 2012 Posted January 22, 2012 Ondanks de recente facelift van de Soul, heeft Kia Nederland wegens teleurstellende verkoopcijfers in ons land besloten, dit type binnen niet al te lange tijd uit het leveringsprogramma voor Nederland te halen. In onze omringende landen blijft de Soul vooralsnog wel leverbaar, maar bij ons is het einde van de Soul in zicht. Wel jammer dat dit type het in ons land klaarblijkelijk niet heeft gehaald en de consument de kwaliteiten van deze auto niet heeft weten te vinden of te waarderen. Het is en blijft een markante, veelzijdige en kwalitatief goede verschijning op onze wegen. De koper/berijder kan/kon zich met deze auto goed onderscheiden in het verkeer als zijnde "niet grijze muis"! Bedankt en jammer Soul! BaBaCC Shit , laat ik nu net een grijze hebben Quote
Smart Posted January 22, 2012 Posted January 22, 2012 Om eerlijk te zijn ben ik ook niet meer zo gecharmeerd van de nieuwe Soul 2012.....! Quote
bigmac Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Ik las in een autoblad vorige week dat onze grote vriend Peter S (de Kia-ontwerper) zelf in een Kia Soul rijdt; maar hij vindt 'm vooral mooi met 18" wielen. Quote
Soul-Mate Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 ja maar met 18inch slofjes ziet ie er ook echt wel tof uit hoor. Ik zag em zo bij Kia Romme in Etten-leur in de showroom staan. Mooi hoor. Ben net nog bij de dealer geweest, stond het 2012 moel, ziet er ook wel leuk uit hoor. Half leer, Eco en 6 bak. Dezelfde bak als die van de sportage vertelde de dealer. Wie weet. Wel jammer dat ze stoppen met de verkoop in Nederland, vind het een erg fijn wagentje. Quote
Gé_ Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 ja maar met 18inch slofjes ziet ie er ook echt wel tof uit hoor. Ik zag em zo bij Kia Romme in Etten-leur in de showroom staan. Mooi hoor. Ben net nog bij de dealer geweest, stond het 2012 moel, ziet er ook wel leuk uit hoor. Half leer, Eco en 6 bak. Dezelfde bak als die van de sportage vertelde de dealer. Wie weet. Wel jammer dat ze stoppen met de verkoop in Nederland, vind het een erg fijn wagentje. Maar nergens te vinden dat ze hem ook standaard met cruise-control hebben , ook op de site niets hierover te vinden. Dit is toch wel een minimale uitrustingseis dunkt me , het bevestigd slechts mijn vermoeden dat de Soul sinds het faillisement van Croymans geen enkele prioriteit meer heeft/had voor Kia-Nederland. Je zou verwachten dat ze juist een extra uitgebreid aangenaam geprijst model na de restyling in de markt zouden zetten om de Soul-verkopen op te krikken.......................... :no: nee dus...... Quote
Peterrrrr Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 De Soul wordt niet uit het assortiment gehaald. Afgelopen week bij KIA geweest en gesproken met degene die daar over beslist... Quote
BaBaCC Posted February 22, 2012 Author Posted February 22, 2012 Hopelijk dat met de komst van het nieuwe model de levensvatbaarheid voor dit model in Nederland wordt vergroot! Hij maakt het gehele assortiment qua keuzemogelijkheid voor de consument wel compleet. BaBaCC Quote
Peterrrrr Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 Hopelijk dat met de komst van het nieuwe model de levensvatbaarheid voor dit model in Nederland wordt vergroot! Hij maakt het gehele assortiment qua keuzemogelijkheid voor de consument wel compleet. BaBaCC Wij hebben er al 4 verkocht ! KIA heeft de druk wel van de Soul gehaald, je hoeft niet perse meer een demo te hebben. heb met de nieuwe Soul gereden maar is qua afwerking en qua rijden echt stukken beter geworden ! Quote
Sense Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Het is en blijft een markante, veelzijdige en kwalitatief goede verschijning op onze wegen. Wij vinden hem ook héél speciaal en hebben even getwijfeld of we niet voor de Soul zouden opteren. Maar voor de weinige kilometers die wij op jaarbasis rijden, vonden wij het te hoog gegrepen. Quote
Recommended Posts