Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zij ruiten voorzijde max 30%

Daar achter mag je ze dicht kladden, ahw.

zie bijlage budgetboer

post-742-0-60977100-1327081165_thumb.png

Geplaatst

Helaas geen ervaring mee, maar vind het wel heel erg mooi. Temeer daar je de ramen ook gewoon open kunt doen en toch "beschermd" zit. Eenvoudige bevestigingen. Dus gemakkelijk te verwijderen en aan te brengen.

Jammer dat ze (nog) niet voor Pica 2012 te krijgen zijn. € 90,00 is geen geld en zelf zou ik dan ook voor die Sonniboy gaan, omdat daarbij de achterruit uit één geheel bestaat.

BaBaCC

Geplaatst

Helaas geen ervaring mee, maar vind het wel heel erg mooi. Temeer daar je de ramen ook gewoon open kunt doen en toch "beschermd" zit. Eenvoudige bevestigingen. Dus gemakkelijk te verwijderen en aan te brengen.

Jammer dat ze (nog) niet voor Pica 2012 te krijgen zijn. € 90,00 is geen geld en zelf zou ik dan ook voor die Sonniboy gaan, omdat daarbij de achterruit uit één geheel bestaat.

BaBaCC

Ja alleen zijn er geen Sonniboys voor Kia... alleen duurdere merken. De rest is Privacy Shades

Geplaatst

DE miniclub heeft ook sonniboy's en zijn ook niet te spreken over 2 gedeeltes in het achterraam van shades,, ps Sonniboy zit in Ijsselstein (utrecht)

Geplaatst

DE miniclub heeft ook sonniboy's en zijn ook niet te spreken over 2 gedeeltes in het achterraam van shades,, ps Sonniboy zit in Ijsselstein (utrecht)

met showroom ?

Geplaatst

Kia is inmiddels rete europees...

Zit naast Opel in Russel nogwat

Sonni moet aan het werk dus.

Geplaatst

Kia is inmiddels rete europees...

Zit naast Opel in Russel nogwat

Sonni moet aan het werk dus.

Het merk Kia is nog steeds Koreaans... anders hoefde Smart niet naar Seoul... Dat het inmiddels vooral in Europa wordt gemaakt is iets anders...

Overigens zit Sonniboy in Haaksbergen (bij Enschede) en niet uit IJsselstein, dat is namelijk iemand op marktplaats die Sonniboys verkoopt

Geplaatst
Overigens zit Sonniboy in Haaksbergen (bij Enschede) en niet uit IJsselstein....

Meer bij mij in de buurt dus!

vind fiat nou niet echt een duurder merk hoor.....

Is volgens mij tegenwoordig een Amerikaans budgetmerk geworden en d.m.v. ombadging krijg je de vreemdste Chryslers creaties....

Geplaatst

Wederom dank voor info.

Mag ik hier zeggen dat Kia binnen 2-3 jaar Opel heeft overgenomen.......

Geplaatst

Fiat is Fiat

Chrysler is inmiddels........ Lancia, shame....

Ben bij mijn ex Chrysler dealer geweest voor bezichtiging Lancia Musa

en dat is toch een beetje heel erg genant.

Geplaatst

Dat mag.....

Ik dacht altijd dat het O.el was...... :blink:

Geplaatst

stukje verdringing...

Ik heb het ook, wat een K-auto's..en wat een beroerde dealers....bah.

Geplaatst

Wederom dank voor info.

Is dat een wilde gok, of heb je die geruchten echt gehoort?

Geplaatst

Want ik denk dat GM Opel voorlopig echt nog niet weg doet, de enige fabriek van GM waar ze echt iets aan hebben. qua techniek ontwikkeling dan enzo

Geplaatst

Ik heb net de leverancier van Sonniboy en Privacy Shades gesproken en afgesproken dat ik een fotoserie en review maak.

Daarnaast gaan ze kijken of ze voor de "leden" van Kiaclub.nl een kortingscode kunnen regelen of anders een korting indien er meerdere besteld worden (ongeacht het merk)

Ze hebben helaas geen showroom dus als je ze in het echt wil zien zul je bij mij langs moeten komen in de driehoek (Breda - Oosterhout - Tilburg)

Geplaatst

Ik heb afgelopen weekend de foto's gemaakt en er zou vandaag contact opgenomen worden i.v.m. de kortingscode.

Zodra ik die heb zal ik de foto's en review hier posten. Ga er maar even vanuit dat het voor woensdagochtend online staat.

Wel zijn de Privacy Shades voor de Venga nog niet verkrijgbaar, dit zal echter niet lang meer duren aangezien die voor de Hyundai ix20 al wel verkrijgbaar zijn.

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...