Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo,

Ik heb een probleem waar ik niet uitkom. In september 2011 heb ik er nieuw software in de sportage 3 gezet Nu doe het geval zich voor dat als ik een route intik naar Spanje B.V. en druk in opties zonder tolwegen start hij op en zegt in de route zijn tolwegen WAt blijkt hij geeft gewoon alleen de tolwegen aan. Ben vandaag naar de kia dealer geweest en heeft er weer de bieuwe software ingezet maar nog steeds zonder reultaat. Ik ga er vanuit als ik een route plan en zeg zonder tolwegen dat hij deze dan ook vermijdt

wei heeft een oplossing of een suggestie hierover

Bedankt

Posted

Duske,

Als ik zonder b.v. tolwegen wil stel ik dat eerst af in de opties. Belangrijk is om niet te vergeten OK in te drukken..

Daarna route en dan krijg ik geen tolwegen - of het moet niet anders kunnen -.

Heb je na optie instellingen OK ingedrukt om het vast te leggen voor de betreffende rit ?

Posted

Duske,

Als ik zonder b.v. tolwegen wil stel ik dat eerst af in de opties. Belangrijk is om niet te vergeten OK in te drukken..

Daarna route en dan krijg ik geen tolwegen - of het moet niet anders kunnen -.

Heb je na optie instellingen OK ingedrukt om het vast te leggen voor de betreffende rit ?

ja natuurlijk druk ik op oke maar en dan staat er tolwegen vermijden maar hij pakt gewoon de tolwegen

Posted

ja natuurlijk druk ik op oke maar en dan staat er tolwegen vermijden maar hij pakt gewoon de tolwegen

@Duske,

Heb je eerst de instelling "tol mijden" ingetoetst en bevestigd met ok. En daarna pas de bestemming ingeven?

Bij mij werkt dit, net als bij Labramatier, altijd perfect.

suc6

Grtz

Specialmade