Ga naar inhoud

Bevindingen alternatieve Navigatie systemen


sennarob

Aanbevolen Berichten

nee is niet meer nodig bij het nieuwe model ik heb geen problemen. Bob van witson heeft aangegeven dat ze dit in het nieuwe model verholpen hebben.

Sennarob,

is de menutaal ook in het Nederlands? Heb je ook de achteruitrij-camera geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sennarob,

is de menutaal ook in het Nederlands? Heb je ook de achteruitrij-camera geplaatst?

menutaal is in engels menutaal en spraak navigatie in nederlands camera moet nog komen kabel moet ik aanleggen.

engels is geen hinder wijst zich zelf

groeten

rob

Link naar reactie
Delen op andere sites


menutaal is in engels menutaal en spraak navigatie in nederlands camera moet nog komen kabel moet ik aanleggen.

engels is geen hinder wijst zich zelf

groeten

rob

Het vreemde is dat Witson mij gemeld heeft dat de menutaal en de navigatietaal in het Nederlands beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het vreemde is dat Witson mij gemeld heeft dat de menutaal en de navigatietaal in het Nederlands beschikbaar is.

Waarschijnlijk denken zij dat Dutch hetzelfde is als Deutsch: Multilingual interface menu: English, Deutsch, Francaise,......

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

beste kia leden,

ik ben net nieuw en ben sinds kort een trotste bezitter van een kiamsportage 2005 met alles er op en aan.

voorheen reed ik opel astra en ik moet zeggen duitse kwaliteit is schijnbaar niet enkel in duitsland te vinden.

maaar afijn terug komend op het forum onderwerp, ik heb onlangs de unit gekocht bij navaudio deze is tijdelijk in de aanbieding

voor slechts 379 euro inc de btw.

zie http://www.navaudio.nl/products/Kia-2004-%252d-2009-autoradio-met-full-europa-navigatie-incl-HD-scherm.html

mijn zwager heeft deze voor de nieuwe sportage 2011 zelf geimporteerd ,

LET OP !!!! deze koste 410 dollar met software wat verouderd was maar met verzenden vanuit bob maar hij moest hier nog even 60 euro invoerrechten bij op tellen !!!!

al om al achteraf beter bij navaudio kunnen bestellen gezien je aardig de klos bent met de garantie afwikkeling? heeft iemand hier al ervaring mee want terug sturen naar het verre oosten lijkt mij niet betaald goedkoop?

navaudio hanteerd tevens 1 jaar omruil garantie waardoor je meteen een nieuwe krijgt.

gr a.berkel

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Ik wil ook een nav kopen bij Bob maar wat is het verschil tussen de Witson D9519k en de D9529k ?

Ik dacht dat de D9529 nieuwer was maar die is juist goedkoper dan de 9519 dus lijkt me dat sterk...

heeft ook iemand de tv antenne gekocht? en wat kan je ermee? tv kijken lijkt me sterk of niet voor die prijs ($6)

iemand meer info voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wil ook een nav kopen bij Bob maar wat is het verschil tussen de Witson D9519k en de D9529k ?

Ik dacht dat de D9529 nieuwer was maar die is juist goedkoper dan de 9519 dus lijkt me dat sterk...

heeft ook iemand de tv antenne gekocht? en wat kan je ermee? tv kijken lijkt me sterk of niet voor die prijs ($6)

iemand meer info voor mij?

D9529 is inderdaad nieuwer, wel minder features dan de D9519 en daarom goedkoper.

De D9529 heeft bijv. geen Picture in Picture, geen DVB-T voorbereiding en geen 3G USB modem voorbereiding.

Voor verdere specificaties, zie de website van Witson.

Uiteraard kun je ook Bob benaderen als je meer info wenst!

Eeuh, ik heb zelf geen TV antenne aangeschaft....

Link naar reactie
Delen op andere sites


D9529 is inderdaad nieuwer, wel minder features dan de D9519 en daarom goedkoper.

De D9529 heeft bijv. geen Picture in Picture, geen DVB-T voorbereiding en geen 3G USB modem voorbereiding.

Voor verdere specificaties, zie de website van Witson.

Uiteraard kun je ook Bob benaderen als je meer info wenst!

Eeuh, ik heb zelf geen TV antenne aangeschaft....

Misschien een stomme vraag maar wat houdt DVB-T nou precies in?? (ik ben echt een leek)

en wat kan je eigenlijk met een tv antenne? tv kijken lijkt me niet echt of kan je daarmee ned1, 2 en 3 ontvangen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien een stomme vraag maar wat houdt DVB-T nou precies in?? (ik ben echt een leek)

en wat kan je eigenlijk met een tv antenne? tv kijken lijkt me niet echt of kan je daarmee ned1, 2 en 3 ontvangen ofzo?

Google is je vriend! Zie voor DVB-T: http://nl.wikipedia.org/wiki/DVB-T. Kort gezegd, digitale TV via ether.

Vroeger kon je met een (analoge) TV ontvanger Ned1, 2 en 3 via de ether ontvangen. Sinds 2006 zijn deze zenders via de ether uitsluitend digitaal te ontvangen, dus met DVB-T.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En wat ik ook wel heel erg belangrijk vind: kan je met de knoppen op je stuur deze witsons bedienen??

Ja, stuurbediening werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


iemand bekend met hoe bob zijn garantie afwikkeling doet?

en wat de kosten zijn voor het retourneren naar china?

als het waar is dat het rond 60/80euro kost en paar maanden duurd wvoordat je toestel terug hebt wat ik overal lees

wil mijn zwager xijn bob systeem wel verkopen aan geintressseerde hier?

gaat om model kia sportage new model met pip gelijk aan die van navaudio

http://www.navaudio.nl/products/Kia-Sportage-2010-en-later-model-Navigatie-Autoradio.html

hij wil hem verkopen voor bob prijs dus zonder de invoerrechten die er betaald zijn en de btw....

echter wel met bob garantie en niet van hem zodat hij hem bij navaudio kan aanschaffen

stuur me even een pm bij interesse

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Beste allemaal,

Ik heb de afgelopen weken deze navigatie pagina's aandachtig doorgelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik mijn Sportage ga kopen zonder de fabrieksnavigatie.

Inmiddels is de Sportage besteld en ik heb met de dealer afgesproken dat hij de Witson navigatie voor mij gaat inbouwen.

Ik heb model W2-D9519K besteld, inclusief MPEG4-box, achteruitrijcamera en ga er tevens een 3G usb modem aanhangen.

De dealer was zelf ook vreselijk geinteresseerd in deze unit en gaat ze wellicht zelf ook aanbieden.

Zodra e.e.a. is ingebouwd zal ik een aantal foto's posten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...