Major Case Posted January 22, 2012 Posted January 22, 2012 Er zullen inmiddels heel wat Sportage's 2.0 handgeschakeld rondtoeren. Er is al een topic aan geweid, maar ik heb nog nergens over een oplossing door KIA gelezen. Ik weet niet of deze er al is? Zijn er meerdere met dit probleem? Quote
harter Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Er zullen inmiddels heel wat Sportage's 2.0 handgeschakeld rondtoeren. Er is al een topic aan geweid, maar ik heb nog nergens over een oplossing door KIA gelezen. Ik weet niet of deze er al is? Zijn er meerdere met dit probleem? Heb ook de 2.0 handgeschakeld maar ervaar dit niet. Auto rijdt soepel met hoge snelheid en hoef de radio niet harder te zetten. Quote
flipperdeflap Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Ik herken dit ook niet alhoewel ik zelden boven de 120 uitkom... als ik dit jaar nog eens in Duitsland kom, zal ik de proef op de som nemen, maar daar heb je nu niks aan... Quote
polleke Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Komen net uit Frankrijk van de wintersport. Vrij veel boven de 120km gereden. Wij hebben dit probleem niet ervaren. Quote
zwafra Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Het probleem doet zich ook alleen voor als je de motor rond de 3200 toeren draaid ...dus in alle versnellingen rond de 3200 toeren hoor ik een resonantie ..en is als je boven dat toerental 3400+komt ook weer weg inmiddels ben ik er gewend maar vind het wel een min -puntje .. Mijn Sportage 2.0 is er een van de eerste lichting (2010) en misschien is bij de nieuwer modellen het probleem opgelost ...ben wel benieuwd waar het vandaag komt. Quote
Recommended Posts