Jump to content

Recommended Posts

Posted

goede dag

ik wil onder mijn picanto van 2008 een trekhaak plaatsen ,maar voor dat ik er aan begin ben ik een beetje voorwerk aan het doen.

weet er iemand waar alle bouten , schroeven en clips zitten en wat de volgorde is van eventueel dingen verwijderen, voor dat ik de bumper kan verwijderen

bvd 1500vulcano

Posted

onder de achterlichten zitten clips, in de wielkuipen en aan de onderkant zitten wat clips/schroeven, t valt best wel mee met de hoeveelheid boutjes etc, waar de bumper aansluit op het achterscherm dit de bumper geklikt, met dit koude weer kan je beter proberen om de auto warm te stallen voordat je de bumper er vanaf trekt.

Posted

onder de achterlichten zitten clips, in de wielkuipen en aan de onderkant zitten wat clips/schroeven, t valt best wel mee met de hoeveelheid boutjes etc, waar de bumper aansluit op het achterscherm dit de bumper geklikt, met dit koude weer kan je beter proberen om de auto warm te stallen voordat je de bumper er vanaf trekt.

bedankt

goede tip over dat koude weer

de komende 2 weken gaat het vriezen dus even bekijken

mvg 1500vulcano