1500vulcano Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 goede dag ik wil onder mijn picanto van 2008 een trekhaak plaatsen ,maar voor dat ik er aan begin ben ik een beetje voorwerk aan het doen. weet er iemand waar alle bouten , schroeven en clips zitten en wat de volgorde is van eventueel dingen verwijderen, voor dat ik de bumper kan verwijderen bvd 1500vulcano Quote
Crum Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 onder de achterlichten zitten clips, in de wielkuipen en aan de onderkant zitten wat clips/schroeven, t valt best wel mee met de hoeveelheid boutjes etc, waar de bumper aansluit op het achterscherm dit de bumper geklikt, met dit koude weer kan je beter proberen om de auto warm te stallen voordat je de bumper er vanaf trekt. Quote
1500vulcano Posted January 28, 2012 Author Posted January 28, 2012 onder de achterlichten zitten clips, in de wielkuipen en aan de onderkant zitten wat clips/schroeven, t valt best wel mee met de hoeveelheid boutjes etc, waar de bumper aansluit op het achterscherm dit de bumper geklikt, met dit koude weer kan je beter proberen om de auto warm te stallen voordat je de bumper er vanaf trekt. bedankt goede tip over dat koude weer de komende 2 weken gaat het vriezen dus even bekijken mvg 1500vulcano Quote
Crum Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 desnoods de bumper een beetje verwarmen met een fohn..ook weer niet te warm want dat vind plastic ook niet leuk.. Quote
Recommended Posts