snellejelle1985 Geplaatst 23 September, 2012 Geplaatst 23 September, 2012 trouwens ga je op vakantie?? Quote
rightone Geplaatst 23 September, 2012 Geplaatst 23 September, 2012 we gaan binnenkort een midweekje weg maar wilde even kijken of het gemakkelijk was/is om de dakdragers te bevestigen Quote
Rogerpiep Geplaatst 23 September, 2012 Geplaatst 23 September, 2012 was dat een voorraad auto dan? fijn iig! maja achteraf was dat wachten wel leuk eigenlijk... Nee het was geen voorraad auto. Op het moment van bestelling stond hij op de boot gelukkig was er geen storm anders was ik misschien nu nog aan het wachten. In iedergeval vond ik de levering lekker snel, zeker omdat ik bij een ander merk (Renault) wel eens 9 maanden heb moeten wachten voordat ik de auto krijg uitgeleverd. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 23 September, 2012 Geplaatst 23 September, 2012 9 maanden is wel heel lang zeg... maar de boot? worden die auto's niet in slovenie gemaakt, in de kia fabriek? Quote
snellejelle1985 Geplaatst 23 September, 2012 Geplaatst 23 September, 2012 hmm heb eens gekeken en alleen de sportage en de ceed woorden in slowakije gemaakt dus idd van die boot klopt Quote
Beach Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Hallo allemaal, Ik heb aangeschaft Aanschaf: 8 Juni 2012 Uitvoering: 1.2 CVVT Superpack (3-deurs) Kleur: Black Extra's: NavigatiePack, Zonnedak,17" Phantom Verwachte Levertijd: Augustus 2012 (vermeld op aankoopfactuur) Deze week gebeld door de KIA Dealer Dat de auto onderweg is naar Nederland Maar een precieze afleverdatum konden ze nog niet geven. , Beach Vorige week weer naar langs de dealer geweest, auto is schijnbaar nog steeds niet onderweg. ze hebben alleen een nummertje dat ie is gebouwd maar nog steeds geen fysiek bewijs. dus ze verwachten hem week 3 of 4 van oktober, ik heb al wel mijn auto in mogen ruilen voor een kosteloze leenauto. dat is wel netjes. Mijn Kia Rio komt dus zeker 2 maanden later en zelfs dat is nog niet zeker, afwachten dus.. Groetjesss Quote
Joencis Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 Onze witte Superpack zaterdag besteld en maandag was ie al binnen. Moeten nog wat accesoires + velgen opgezet worden en rijklaar worden gemaakt dus volgende week rijden! 1 Quote
Wesley Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 @ Joencis Haha, dat zou best eens "mijn" superpack geweest kunnen zijn.. Die heb ik namelijk pas geleden pas afgezegd... Zou 1e week oktober binnenkomen, maar door gezeur met mijn dealer over BTW-verhoging, wacht ik nu toch tot november op de design-edition... (kleine kans trouwens met die grote aantallen Rio die binnen komen, maar gedachte is toch leuk) Veel rijplezier!! Quote
Joencis Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 @wesley Kleine kans maar wie weet!! Maar waarom de switch van Superpack naar Design edition?? Quote
Wesley Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 Had eerst ook al een offerte voor een pluspack met parkeersensoren en Bluetooth, maar toen was het verschil zo klein dat ik uiteindelijk toch voor de superpack ben gegaan... Door de BTW-verhoging kwam ik mede door mijn dealer voor een nieuwe keuze te staan: - Superpack met natuurlijk de smart key en climate controle (andere extra's voor mij persoonlijk echt niet boeiend) - Design Edition met Pioneer inbouw navigatie Heb dus uiteindelijk voor de tweede optie gekozen en ben nu zelfs nog iets goedkoper uit. Nadeel is echter wel dat ik nog (minimaal) een maandje moet wachten... We zijn benieuwd naar je foto's en geniet van je Rio!! Quote
Joencis Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 Okee! Kan ik wel inkomen ja, hoewel voor mij de climate control juist een vereiste was! Jij ook veel rijplezier en nog ff geduld zeker?? Quote
PatrickPR Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Hoi allemaal,Het is al even geleden dat in dit topic iets is gepost, maar ik ga het toch doen Ik heb aangeschaft Aanschaf: 16 maart 2013Uitvoering: 1.4 CVVT Superpack (5-deurs)Kleur: Deep BlueExtra's: Navigatiesysteem van de actie, 17" Phantom velgenVerwachte Levertijd: 2 maanden (half mei dus) Het is nu bijna 3 weken geleden en heb tot op heden van mijn dealer nog niet vernomen dat de auto op transport staat naar Nederland. Kan iemand aangeven hoelang dit normaal gesproken duurt? Ik ben altijd behoorlijk ongeduldig met dit soort dingen. Quote
Wesley Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 @ PatrickPR Lees de eerste post van dit topic eens door: http://www.kiaclub.nl/topic/11113-kia-besteld-volg-hem/?hl=+rio%20+volgen Met het chassisnummer (bekend bij je dealer) kan je heel precies je nieuwe auto volgen! Succes en alvast veel voorplezier en geduld... Quote
hazen Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Hoi allemaal, Het is al even geleden dat in dit topic iets is gepost, maar ik ga het toch doen Ik heb aangeschaft Aanschaf: 16 maart 2013 Uitvoering: 1.4 CVVT Superpack (5-deurs) Kleur: Deep Blue Extra's: Navigatiesysteem van de actie, 17" Phantom velgen Verwachte Levertijd: 2 maanden (half mei dus) Het is nu bijna 3 weken geleden en heb tot op heden van mijn dealer nog niet vernomen dat de auto op transport staat naar Nederland. Kan iemand aangeven hoelang dit normaal gesproken duurt? Ik ben altijd behoorlijk ongeduldig met dit soort dingen. Wij hebben onze rio met superpack op 6 januari besteld en hij is 19 maart geleverd. Dus ook iets meer dan twee maanden . Quote
PatrickPR Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Wij hebben onze rio met superpack op 6 januari besteld en hij is 19 maart geleverd. Dus ook iets meer dan twee maanden . Bedankt voor deze informatie. Het was alweer een tijdje geleden dat er hier actuele levertijdinformatie is gegeven. Zou je aan kunnen geven hoe het tijdspad was? Dus, na hoeveel tijd kreeg je bericht dat de auto op de boot stond, na hoeveel tijd dat de auto in Nederland aan kwam, na hoeveel tijd de auto bij de dealer was. Quote
Rio Rio Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Een jaartje terug moesten we nog +6 maanden wachten op de Rio's. Quote
Seafox Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Ik heb op 5 oktober een witte Super Pack aangeschaft. Deze stond bij toeval (als 1 van de 2 witte super packs)al op de boot en was er in 2 weken gelukkig. Quote
PatrickPR Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 @ PatrickPR Lees de eerste post van dit topic eens door: http://www.kiaclub.nl/topic/11113-kia-besteld-volg-hem/?hl=+rio%20+volgen Met het chassisnummer (bekend bij je dealer) kan je heel precies je nieuwe auto volgen! Succes en alvast veel voorplezier en geduld... Bedankt voor deze tip, maar wanneer komt het chassisnummer bij mijn dealer beschikbaar? Quote
hazen Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Bedankt voor deze informatie. Het was alweer een tijdje geleden dat er hier actuele levertijdinformatie is gegeven. Zou je aan kunnen geven hoe het tijdspad was? Dus, na hoeveel tijd kreeg je bericht dat de auto op de boot stond, na hoeveel tijd dat de auto in Nederland aan kwam, na hoeveel tijd de auto bij de dealer was. nou eigenlijk niet ben er zelf langs gereden om het te vragen toen kreeg ik een ± levertijd , toen ineens net voor de dag dat hij in rotterdam aan zou komen kreeg ik een telefoontje dat hij bij de dealer was . Dus ik denk vrije ingave sorry. Quote
Nieles Geplaatst 13 April, 2013 Geplaatst 13 April, 2013 Ik wacht nu pas 2 weken ( 1 april besteld) maar kan niet wachten tot ik hem binnen heb. Wel binnen 2 dagen gebeld dat hij hem in april verwacht. Het meest irritante is dat ik me aan alle kleine dingetjes ga ergeren in me huidige auto nu. Quote
DoubleH Geplaatst 28 Juni, 2013 Geplaatst 28 Juni, 2013 Niet het langst, maar in februari 2013 besteld en gisteren opgehaald (± 5 maanden). Quote
PatrickPR Geplaatst 9 Juli, 2013 Geplaatst 9 Juli, 2013 Hoi allemaal, Het is al even geleden dat in dit topic iets is gepost, maar ik ga het toch doen Ik heb aangeschaft Aanschaf: 16 maart 2013 Uitvoering: 1.4 CVVT Superpack (5-deurs) Kleur: Deep Blue Extra's: Navigatiesysteem van de actie, 17" Phantom velgen Verwachte Levertijd: 2 maanden (half mei dus) Van mij uit ook een status update, namelijk een afleverdatum. Deze is aanstaande donderdagmiddag. Eindelijk wordt mijn auto afgeleverd, na 4 maanden wachten. Quote
rightone Geplaatst 9 Juli, 2013 Geplaatst 9 Juli, 2013 Van mij uit ook een status update, namelijk een afleverdatum. Deze is aanstaande donderdagmiddag. Eindelijk wordt mijn auto afgeleverd, na 4 maanden wachten. alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en geloof me deep blue is een goede keuze het is een mooie kleur 1 Quote
PatrickPR Geplaatst 9 Juli, 2013 Geplaatst 9 Juli, 2013 alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en geloof me deep blue is een goede keuze het is een mooie kleur Bedankt. Ik heb mijn auto al een paar keer 'in het echt' gezien nu, en ben echt zeer tevreden met de kleur. Zelfs de dealer had deze kleur nog nooit in het echt gezien, en wilde er graag nog één voor in de showroom. Ik vind het zelfs opvallend dat er zeer weinig rio's met deze kleur rond rijden (ik heb er nog geen 1 zien rijden iig in het deep blue). Quote
rightone Geplaatst 9 Juli, 2013 Geplaatst 9 Juli, 2013 Bedankt. Ik heb mijn auto al een paar keer 'in het echt' gezien nu, en ben echt zeer tevreden met de kleur. Zelfs de dealer had deze kleur nog nooit in het echt gezien, en wilde er graag nog één voor in de showroom. Ik vind het zelfs opvallend dat er zeer weinig rio's met deze kleur rond rijden (ik heb er nog geen 1 zien rijden iig in het deep blue). Naaste de mijne ben ik ook nog maar 1 deep blue tegengekomen het is vooral zwart en wit wat ik voorbij zie rijden met af en toe een verdwaalde rode of wendy brown en bright silver... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.