Remko .me Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Volgende week start de Chicago Motor Show. Kia heeft iets bijzonders te onthullen... Officieel bericht Kia Motors Nederland. De Kia Kue. Ik denk iets groter dan de SOUL nu, misschien meer richting sportage. Quote
Smart Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 De Kia Kue, een concept, was er al in 2007 Hij lijkt meer op de Kia KV7, ook een concept Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Wow Smart. Aan die KV7 zou ik best wel heeeeeul goed kunnen wennen als hij op onze oprit zou staan. Quote
Smart Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Hijs leuk hé? Ja, ook ik hou wel van die robuuste, stoere auto's. Ook leuk is de VW Bulli concept, met (wederom) die nostalgische raampjes bovenin. Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 Tsja die Bulli concept was inderdaad top. Jammer dat hij uiteindelijk alleen als T5 op de markt kwam en niet als retroversie. Volgens mij was VW later nog van plan om hem te bouwen op basis van de Routan (een Amerikaantje met VW sausje). Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 Ik zie nu dat er een nieuwe retrobus is op basis van een UP concept en de eerste die ik noemde de 2001 Microbus was. Quote
Smart Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 De VW Bulli concept is een doorontwikkeling op de VW Microbus 2001, mijn vorige favoriet. Die VW Microbus oogt nog steeds niet gedateerd, maar retro!! Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Echt niet. De microbus (die mooie uit 2001) staat op hetzelfde platform als de VW transporter T5 en de nieuwe staat op een veel kleiner onderstelletje. Is trouwens een onderstelletje voor elektrieke aandrijving. Ik vraag mij af of wij hem (die mooie uit 2001) nu ook nog mooi retro hadden gevonden wanneer hij in 2001 op de markt was gekomen. De PT cruizer was ook een prachtige retrobak maar nu vind ik het toch echt meer een mislukte molshoop. Quote
Smart Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Nee, die Microbus is en blijft authentiek mooi! Quote
BaBaCC Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Dat ziet er gaaf uit!!!! Ben benieuwd óf en in welke vorm hij ook daadwerkelijk naar Europa/Nederland komt! BaBaCC Quote
bigmac Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 2013 Kia Soul Hamster Commercial video http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=o0B5vuAYk94 Quote
Recommended Posts