Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

De nieuwe SOUL komt eraan!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgende week start de Chicago Motor Show. Kia heeft iets bijzonders te onthullen...

Aktdg63CAAA3hAf.jpg

Officieel bericht Kia Motors Nederland.

De Kia Kue.

Ik denk iets groter dan de SOUL nu, misschien meer richting sportage.

Geplaatst

De Kia Kue, een concept, was er al in 2007

Hij lijkt meer op de Kia KV7, ook een concept

Geplaatst

Hijs leuk hé? Ja, ook ik hou wel van die robuuste, stoere auto's.

Ook leuk is de VW Bulli concept, met (wederom) die nostalgische raampjes bovenin.

Geplaatst

De VW Bulli concept is een doorontwikkeling op de VW Microbus 2001, mijn vorige favoriet.

Die VW Microbus oogt nog steeds niet gedateerd, maar retro!!

Geplaatst

Echt niet. De microbus (die mooie uit 2001) staat op hetzelfde platform als de VW transporter T5 en de nieuwe staat op een veel kleiner onderstelletje. Is trouwens een onderstelletje voor elektrieke aandrijving.

Ik vraag mij af of wij hem (die mooie uit 2001) nu ook nog mooi retro hadden gevonden wanneer hij in 2001 op de markt was gekomen. De PT cruizer was ook een prachtige retrobak maar nu vind ik het toch echt meer een mislukte molshoop.

Geplaatst

Nee, die Microbus is en blijft authentiek mooi!

Geplaatst

Dat ziet er gaaf uit!!!!

Ben benieuwd óf en in welke vorm hij ook daadwerkelijk naar Europa/Nederland komt!

BaBaCC

• 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...