Miszblond Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Zijn er ook mensen die naar de elfstedentocht gaan met hun pica? Quote
jutter Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Om in te overnachten bedoel je? Hotels zitten al volgeboekt.... Quote
Miszblond Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 ik denk dat als je de achterank plat klapt, je nog best ruim kan liggen Quote
Miszblond Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 whahaha jij komt niet uit frl ? Quote
Miszblond Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 Jongens geloof me, die elfstedentocht gaat door.... zijn de taxi roosters al aan het maken Quote
jutter Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 whahaha jij komt niet uit frl ? Jij wel? Quote
Miszblond Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 ja, mijn auto komt voor zo ver begrepen bij de zelfde garage weg als die van jou Quote
jutter Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 ja, mijn auto komt voor zo ver begrepen bij de zelfde garage weg als die van jou kia drachten? Verkoper K.W.? Quote
Miszblond Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 k.w. weet ik niet zeker, hebben hem inderdaad in drachten aangeschaft, onze woonplaats er lopen daar twee mannen rond, een vrij jonge die werkt al een aantal jaar bij kia beweert hij (tussen de 20 en 25?) en een wat oudere (jaar of 30) die werkt er nu ongeveer 1,5 maand? werkte hiervoor geloof ik bij renault de kia garage naast de karwei Quote
jutter Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Klopt! Als je die verkoper had die eerst bij Renault heeft gewerkt,K.W. dus, dan hebben we dezelfde! Welke kleur Kia hebben jullie uitgekozen? En stond hij in de showroom? Quote
Miszblond Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 nee, hij staat nu al bijna een week buiten op ons te wachten tot hij een kentekenplaat voor ons heeft. Vandaar dat ik dat ook wist van de wax-oyl, tegen ons beweerde hij dus wat anders Langskomen in werkkleding heeft toch nog zijn voordelen, word niet gelijk meer aangezien voor een dom blondje Quote
jutter Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Doe Klaas de groeten van me! Ik vind het een aardige vent! Quote
Miszblond Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 zal ik doen zie hem zaterdag weer maar ik denk dat jij er eerder bent doe dan maar de groeten namens frances en chris die zaterdag hun auto komen ophalen. btw die zwarte driedeurs die er staat met stoelen in plastic, buiten is van ons Quote
jutter Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Zal ik doen! Zal ook kijken of ik jullie nieuwe aanwinst zie! Groet, Alex Quote
Smart Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 ik denk dat als je de achterank plat klapt, je nog best ruim kan liggen Daarom heet dat type Picanto.......het ken net! Quote
bigwade Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 Zijn er ook mensen die naar de elfstedentocht gaan met hun pica? Een Sorento is echt handiger... Kun je met standkachel ook in slapen.. Quote
jutter Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 zal ik doen zie hem zaterdag weer maar ik denk dat jij er eerder bent doe dan maar de groeten namens frances en chris die zaterdag hun auto komen ophalen. btw die zwarte driedeurs die er staat met stoelen in plastic, buiten is van ons Hoi Frances, Klaas heb ik niet gesproken omdat hij druk bezig was met een klant. Wel heb ik je nieuwe Picanto bewonderd, mooie auto! Tenminste, het is toch die met die mooie rode bies rond de grill? Groet, Alex Quote
jutter Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Klopt jutter !! Dan ben jij zeker de partner van Miszblond? Quote
jutter Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Jupz Nou, dan hebben jullie een mooie auto gekocht! 3-deurs oogt net wat sportiever! En die rode bies geeft ook wat extra aan de auto! Mooie auto hoor! Sta je al te trappelen om hem zaterdag op te halen? Quote
artcev Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Echt wel , De velgen zijn al geregeld , worden vrijdag opgehaald . De gril met rode bies past ook in die van jou . Quote
Recommended Posts