Jump to content

Recommended Posts

• Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

ja, mijn auto komt voor zo ver begrepen bij de zelfde garage weg als die van jou ;)

kia drachten? Verkoper K.W.?

Posted

k.w. weet ik niet zeker, hebben hem inderdaad in drachten aangeschaft, onze woonplaats

er lopen daar twee mannen rond, een vrij jonge die werkt al een aantal jaar bij kia beweert hij (tussen de 20 en 25?)

en een wat oudere (jaar of 30) die werkt er nu ongeveer 1,5 maand? werkte hiervoor geloof ik bij renault

de kia garage naast de karwei

Posted

Klopt! Als je die verkoper had die eerst bij Renault heeft gewerkt,K.W. dus, dan hebben we dezelfde! Welke kleur Kia hebben jullie uitgekozen? En stond hij in de showroom?

Posted

nee, hij staat nu al bijna een week buiten op ons te wachten tot hij een kentekenplaat voor ons heeft.

Vandaar dat ik dat ook wist van de wax-oyl, tegen ons beweerde hij dus wat anders ;)

Langskomen in werkkleding heeft toch nog zijn voordelen, word niet gelijk meer aangezien voor een dom blondje

Posted

zal ik doen :P zie hem zaterdag weer :) maar ik denk dat jij er eerder bent :P doe dan maar de groeten namens frances en chris die zaterdag hun auto komen ophalen. btw die zwarte driedeurs die er staat met stoelen in plastic, buiten is van ons

Posted
ik denk dat als je de achterank plat klapt, je nog best ruim kan liggen :P

Daarom heet dat type Picanto.......het ken net! :lol:

Posted

Zijn er ook mensen die naar de elfstedentocht gaan met hun pica?

Een Sorento is echt handiger...

Kun je met standkachel ook in slapen..

Posted

zal ik doen :P zie hem zaterdag weer :) maar ik denk dat jij er eerder bent :P doe dan maar de groeten namens frances en chris die zaterdag hun auto komen ophalen. btw die zwarte driedeurs die er staat met stoelen in plastic, buiten is van ons

Hoi Frances,

Klaas heb ik niet gesproken omdat hij druk bezig was met een klant. Wel heb ik je nieuwe Picanto bewonderd, mooie auto! Tenminste, het is toch die met die mooie rode bies rond de grill?

Groet,

Alex

Posted

Jupz

Nou, dan hebben jullie een mooie auto gekocht! 3-deurs oogt net wat sportiever! En die rode bies geeft ook wat extra aan de auto! Mooie auto hoor!

Sta je al te trappelen om hem zaterdag op te halen?