Ga naar inhoud

naar de Elfstedentocht in de pica?


Miszblond

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

k.w. weet ik niet zeker, hebben hem inderdaad in drachten aangeschaft, onze woonplaats

er lopen daar twee mannen rond, een vrij jonge die werkt al een aantal jaar bij kia beweert hij (tussen de 20 en 25?)

en een wat oudere (jaar of 30) die werkt er nu ongeveer 1,5 maand? werkte hiervoor geloof ik bij renault

de kia garage naast de karwei

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee, hij staat nu al bijna een week buiten op ons te wachten tot hij een kentekenplaat voor ons heeft.

Vandaar dat ik dat ook wist van de wax-oyl, tegen ons beweerde hij dus wat anders ;)

Langskomen in werkkleding heeft toch nog zijn voordelen, word niet gelijk meer aangezien voor een dom blondje

Link naar reactie
Delen op andere sites


zal ik doen :P zie hem zaterdag weer :) maar ik denk dat jij er eerder bent :P doe dan maar de groeten namens frances en chris die zaterdag hun auto komen ophalen. btw die zwarte driedeurs die er staat met stoelen in plastic, buiten is van ons

Link naar reactie
Delen op andere sites


zal ik doen :P zie hem zaterdag weer :) maar ik denk dat jij er eerder bent :P doe dan maar de groeten namens frances en chris die zaterdag hun auto komen ophalen. btw die zwarte driedeurs die er staat met stoelen in plastic, buiten is van ons

Hoi Frances,

Klaas heb ik niet gesproken omdat hij druk bezig was met een klant. Wel heb ik je nieuwe Picanto bewonderd, mooie auto! Tenminste, het is toch die met die mooie rode bies rond de grill?

Groet,

Alex

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




×
×
  • Nieuwe Aanmaken...