Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Afneembare trekhaak

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zit te denken aan een afneembare trekhaak van www.trekhaakshop.nl kost inclusief voor Rio specifieke kabelset maar 308,10 euri

Heb al vaker een trekhaak er onder gezet. Beetje handig type kan dat. Elektra voor mij sowieso geen probleem.

Wil alleen weten of, en hoeveel, er in de bumper moet worden gezaagd want ik wil niets kunnen zien van de verandering. Wie heeft hier ervaring mee?

• Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nou kijk maar naar de fotos

eerste is de standaard trekhaak

Foto-4T7AJZKH-D.jpg

Foto-DBBHZFAF-D.jpg

en dit is mijn trekhaak wel iets duurder maar oordeel zelf

Foto-FDZP3IE7-D.jpg

Foto-QA7GTXKX-D.jpg

Foto-8EXNQI64-D.jpg

ik heb bina overal fotos van gemaakt ook van het monteeren van de electra en van de trekhaak van wat je allemaal moet weg halen en door knippen voor de gegadigde

Geplaatst

Vraagje. Hoe groot is de bodemvrijheid onder deze trekhaak?

Geplaatst

@xtra40: ziet er erg gaaf uit! Die Westfalia zou ik ook wel willen hebben. Waar had je die ook al weer gekocht en voor welke prijs?

Geplaatst

Ik heb heb hem hier gekocht http://www.ebay.nl/itm/300710103800?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_1896wt_922

Deze was de eerste die hem lever baar had maarhij is al eens iets goedkoper voorbij gekomen

Scheelde 20 euro of zo

Wel heb ik meteen de stekker doos vervangen voor een west multicon ( vind ik persoonlijk een beter susteem omda als je een wat ouder aanhangertje met een 7 polige stekker neemt je deze zonder verloopjes aan kan kopelen)

Ik heb er nu 2 gemonteert onder de rio en het is een vluitje van een cent

Ik zal kijken als ik tijd heb of ik de fotos van text kan voorzien en dan even plaatsten

Geplaatst

@xtra40 : ziet er zeer goed uit! Een Westfalia is natuurlijk de mercedes onder de sleurkogels :wink:

Een paar vraagjes nog: kun je die stekerdoos ook wegdraaien zodat je helemaal niets ziet?

Hoefde de bumper er niet af?

De foto's die je noemt, daar zou ik heel blij mee zijn!

Geplaatst

Stekker doos klap je inderdaad achter je bumper

Bumper hoeft er niet af alleen zou je je binnen schermen weg

Moefen halen maar met een beetje pielen krijg je je bouten er gewoon in

Foto's ga ik even van text voorzien dan is het wat makenlijker

Dan post ik ze zo snel mogelijk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...