Smart Geplaatst 9 Februari, 2012 Geplaatst 9 Februari, 2012 Kia laat toch weer eens van zich horen met een concept op basis van de Kia Soul op de Chicago Auto Show. Meer informatie? Zie hier en hier! Quote
Sjölp Geplaatst 9 Februari, 2012 Geplaatst 9 Februari, 2012 Ferm bakske. Ik hoop dat hij ook effectief in productie gaat, alhoewel de kans daarop blijkbaar klein is. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 10 Februari, 2012 Geplaatst 10 Februari, 2012 Der Peter is goed bezig. Heb wel wat weg van een Mini. Bij mini krabben ze zich wel even achter de oren en hebben zoiets van wat die Kia nu. Wij hebben nog wel een fabriek over die ze kan produceren in het zuiden van het land. Meerdere vliegen in één klap. Wat wordt het toch mooi he met al die Kia's op de weg Quote
christian-h Geplaatst 10 Februari, 2012 Geplaatst 10 Februari, 2012 Mooie bak! Heeft idd wel wat weg van de mini, maar dan waarschijnlijk wat aantrekkelijker geprijsd... Quote
Remko .me Geplaatst 10 Februari, 2012 Geplaatst 10 Februari, 2012 Hier de onthulling! Hij gaat geproduceerd worden!! Meer foto's heb ik op mijn site geplaatst; http://www.remko.me/site/4377 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.