Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoe werkt het alarm ???

Ik snap er de balle niet van

Met je afstandbediening deuren sluiten, alarm lichten knipperen en alarm is actief.

Bij gebruik afstandbediening deuren openen, alarm-lichten knipperen en alarm niet meer actief.

Sluit met de afstandbediening de deuren maar eens en maak dan met behulp van

de sleutel, geen afstandbediening gebruiken, de deur maar eens open.

Weet je gelijk of je alarm naar behoren werkt. Alarm werkt overigens niet bij het

inslaan van de ramen, maar waarschijnlijk wil je dat ook niet proberen :no::nono:

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Posted

Met je afstandbediening deuren sluiten, alarm lichten knipperen en alarm is actief.

Bij gebruik afstandbediening deuren openen, alarm-lichten knipperen en alarm niet meer actief.

Sluit met de afstandbediening de deuren maar eens en maak dan met behulp van

de sleutel, geen afstandbediening gebruiken, de deur maar eens open.

Weet je gelijk of je alarm naar behoren werkt. Alarm werkt overigens niet bij het

inslaan van de ramen, maar waarschijnlijk wil je dat ook niet proberen :no::nono:

Grtz.

Specialmade

op een of andere manier wil het alarm ook af gaan als je de auto op slot hebt gedaan met de afstandsbediening en je zelf nog in de auto zit. Wanneer je dan na een kwartier uit wil stappen begint hij ook uitgebreid te brullen :o ik schrok me dood

Posted

Brullen is een groot woord :innocent: , wellicht ga ik de toeter binnenkort upgraden, lijkt nu net de roadrunner.......miepmiep

• 7 months later...
Posted

op een of andere manier wil het alarm ook af gaan als je de auto op slot hebt gedaan met de afstandsbediening en je zelf nog in de auto zit. Wanneer je dan na een kwartier uit wil stappen begint hij ook uitgebreid te brullen :o ik schrok me dood

Zelfs na 30 seconden al... Wel jammer dat het alarm het niet doet bij het inslaan van de ramen, daar wordt het meeste mee gejat

Posted

Daarvoor heb je interne sensoren nodig, meestal ultrasoon. In Engeland worden de meeste auto's wel met een uitgebreidere alarm systeem afgeleverd.

• Like 1
Posted

in nederland valt dit ook niet onder alarm maar onder een uitgebreide start onder breker :| :-|

het mag pas alarm heten als je binnen ruimte detectie (interne sensoren) en een accu hoorn er bij hebt (een toeter met accu die door toetert ook als je de accu uit e auto zou halen)

helaas hebben wij dit hier niet dit zou namenlijk ook in je verzekerings premie schelen