artcev Posted February 20, 2012 Posted February 20, 2012 Hoe krijg je kleine krassen van de deur bekleding af , Cockpit spray werk niet , heeft dealer al gedaan en de prof poetser Wie heeft suggesties Quote
riodriver Posted February 20, 2012 Posted February 20, 2012 als het in je kunststof delen zit is het helaas. Quote
Remko .me Posted February 20, 2012 Posted February 20, 2012 Wil je een foto plaatsen? Dan kan ik even kijken voor je. Quote
Alex VB Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Idd.. Zonder foto is het haast onmogelijk om iets te vertellen. Maar als er al een "profi" detailer is geweest die het niet weg kreeg... Quote
kia sorento Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 hallo allemaal. Als ik een krasje in het plastic heb, dan neem ik een klein beetje zwarte schoenpoets, en het is haast niet meer te zien. Wel moet je na verloop van tijd het wel opnieuw doen. Groetjes jan Quote
Presiozo Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Is dat niet onhandig als het op een plek is waar je misschien met je broek wel eens tegenaan komt ? Quote
xtra40 Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 ik weet dat er bedrijfjes zijn die dat weg moeten krijgen maar dat kost wel wat we heben er op het werk wel eens eentje laten komen om een paar gaten in een dachbord te laten dichten was zeer mooi gedaan zag je niks meer van (een colega had een 3 tal gaten van een milimeter of 15 geboord op de verkeerde plek) als je wilt kan ik wel ff informeren wie dat was ??die dat weer heeft gefikst Quote
Presiozo Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 http://www.chipsaway-zwolle.nl/GLvDIJK/prijslijst.html dit is er 1. Quote
MrBubbels Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Als het heel storend is en je wilt niet emmeren met middeltjes enz.enz. kijk anders even wat een los paneel kost !! ben je gelijk weer in het nieuw Quote
Recommended Posts